مروارید بی نظیر تخت جمشید با شماره تاریخی

حالا سه بازی دوستانه اول پرسپولیس نشان می دهد یحیی همچنان در فکر استفاده از هافبک دفاعی و سروش است. البته ممکن است حادثه سربازی در سرلک همه معادلات را تغییر دهد اما فعلا رفیعی یکی از 11 بازیکن برتر پرسپولیس برای فصل جدید محسوب می شود. بازیکنی با ویژگی های منحصر به فرد و البته شماره پیراهن تاریخی.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نکته جالب در مورد رفیعی این است که او فصل گذشته تصویری متفاوت از فوتبالش به نمایش گذاشت و با دوندگی بیشتر و حضور همزمان در دفاع و حمله مهره مورد نظر یحیی گل محمدی شد.

1899352

در چنین شرایطی سروش رفیعی همچنان تنها هافبک میانی و بازیساز پرسپولیس است که می تواند در پست شماره 8 قرار بگیرد و به شکل بازی قرمزها حمله کند. یحیی در 10 بازی آخر فصل با استفاده از هافبک دفاعی و قرار دادن سروش در کنار سرلک، تیمش را در حمله 5-7 نفره کرد و بدین ترتیب حریفان را یکی پس از دیگری شکست داد.

1899351

در حالی که قرار بود یاسین سلمانی به پرسپولیس برود از برنامه یحیی کنار گذاشته شد.

مروارید بی نظیر تخت جمشید با شماره تاریخی


سرویس خبر شماره: 1951540
27 جولای 1402 @ 5:01 ب.ظ
11.4K |

8نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه یاسین سلمانی ویژگی های تهاجمی تری دارد، اما تقریباً به سبک سروش رفیعی برای پرسپولیس است و جذب او می تواند این هافبک 33 ساله را به نیمکت بدرقه کند. در ابتدای نقل و انتقالات تصور می شد لغو قرارداد یاسین با سپاهان به معنای انتقال دائمی او به پرسپولیس باشد اما با گذشت زمان شانس طرفین برای امضای قرارداد همکاری کمتر و کمتر شد تا اینکه در حال حاضر نه لیست پرسپولیس. جایی برای سلمانی دارد و نه یحیی حاضر به جذب این بازیکن است.