آغاز بدبختی های پوچ: صخره چلسی رباط صلیبی داد


سرویس خبر شماره: 1951544
Jul 27, 1402 @ 5:26 ب.ظ
3.4K |

1نقطه نظر

🔃اکنون که چلسی مطمئن است فوفانا در بیشتر فصل آینده در دسترس نخواهد بود، برای پر کردن جای او در مرکز خط دفاع، چلسی باید از بین لوی کولویل، تیاگو سیلوا، ترو چالوبا و بنوا بدیاشیل یکی را انتخاب کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به نقل از رسانه های انگلیسی، وسلی فوفانا، مدافع چلسی، رباط صلیبی خود را پاره کرده و بیشتر فصل آینده را از دست خواهد داد.

آغاز بدبختی های پوچ: صخره چلسی رباط صلیبی داد

فوفانا در سال های اخیر از نظر مصدومیت بازیکن بدشانسی بوده و چندین بار مصدوم شده است. در تابستان 2021، زمانی که بازیکن لسترسیتی بود، در بازی دوستانه مقابل ویارئال پایش شکست و هفت ماه از میادین دور بود. او در مارس 2022 به لستر بازگشت اما در تابستان همان سال با قراردادی 90 میلیون یورویی به چلسی پیوست.

اما او در اولین فصل حضورش در چلسی با چندین مصدومیت مواجه شد. فوفانا در مهرماه از ناحیه زانو آسیب دید و دو ماه نتوانست به میدان برود. فوفانا چند روز پس از بازگشت دوباره دچار مشکل زانو شد و نزدیک به دو ماه از میادین دور بود.

صدمهاین مدافع 22 ساله به دلیل مشکل زانو به همراه کاروان چلسی برای تور تابستانی پیش فصل به آمریکا سفر نکرد. پس از آن بود که او توسط پزشکان شهر لندن مورد معاینه قرار گرفت و نتایج اسکن نشان داد که مدافع میانی چلسی رباط صلیبی خود را پاره کرده است.

1899355

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رسانه های ورزشی سیتی لندن دقایقی پیش گزارش دادند که وسلی فوفانا مدافع چلسی با مصدومیت شدیدی مواجه است که طبق حکم پارگی رباط صلیبی است و قرار است تحت عمل جراحی قرار گیرد.

اگرچه تاریخ تقریبی بازگشت این ستاره فرانسوی به میادین اعلام نشده است، اما با توجه به نوع مصدومیت، بدون شک فوفانا فصل آینده را تقریبا از دست داده و نمی تواند با آبی پوشان به میدان برود. از لندن .