مزد درخشش در لیگ برتر: آسمان مال تو!

این روند به نظر می رسد در نیمه دوم حضور قلعه نویی در رختکن تیم ملی ایران نیز ادامه داشته باشد و او در بازی اول به شهریار مغانلو اعتماد کرد. شهریار که فصل درخشانی را در تیم سپاهان پشت سر گذاشت و پیش از این نیز یکی از نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن فصل است، حالا با حضور در ترکیب ثابت تیم ملی پاداش این آمادگی را دریافت کرده و قرار است نوک پیکان تهاجمی ایران علیه روسیه باشد. در فاصله کمتر از یک سال تا شروع جام ملت های آسیا، درخشش چنین مسابقاتی شاید تضمین کننده حضور شهریار مقانلو در ترکیب ثابت تیم ملی تورنمنت قطر باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بهترین مهاجمان تیم های زیر نظر ژنرال علاوه بر تلاش برای گلزنی باید در ارسال پاس و پرتاب توپ برای دیگران در به اصطلاح روز جهانی فوتبال نیز متخصص باشند و اهمیت آنها در سیستم تهاجمی امیر قلعه نویی است. بسیار بالا

امیر قلعه نویی حداقل در پست حمله به سبک سال های اخیر خود ادامه داده است.

مزد درخشش در لیگ برتر: آسمان مال تو!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، طی دو دهه گذشته به طور کلی در ترکیب تیم های تحت هدایت امیر قلعه نویی چیزی تغییر نکرده است. او در همان اولین فصل حضورش در استقلال، رضا عنایتی را به عنوان مهاجمی قوی و بلندقد به میدان رفت و این روند در سال های بعد تقریباً در همه تیم هایش ادامه یافت.


سرویس خبر شماره: 1897156
3 آوریل 1402 @ 19:46
3.9 هزار |

2نقطه نظر

قلانوی به روش معمول پایبند است: