منهاجی: امتیاز منحصر به فرد ارزشمند است


سرویس خبر شماره: 1898289
10 آوریل 1402 در 23:18
2.1 هزار |

2نقطه نظر

امیدوارم روزی کارت ها به نفع ما شود

چیزی که ما را خوشحال می کند و به ما انگیزه می دهد غرور و افتخاری است که در باشگاه و تیم وجود دارد، ما بسیار متحد و مصمم جلو می رویم.

منهاجی: امتیاز منحصر به فرد ارزشمند است

به گزارش مجله اخبار فوتبال، سرمربی مس کرمان امیدوار است در هفته های حساس پایانی نگاه داوران به همه تیم ها یکسان باشد.

مس کرمان با آلومینیوم اراک به تساوی رسید تا راحت تر لیگ را ادامه دهد. آرتا منهاجی در این باره به خبرنگاران گفت: اول از همه سال نو رو به همه شما هواداران خوب تبریک میگم. بهترین آرزوها را برای همه دارم انشاالله سال خوبی در پیش داشته باشیم. این بازی پر از صحنه ها و اتفاقات و حملات هر دو تیم بود و هر دو تیم تحلیل دقیقی از یکدیگر داشتند. ما در دقایق ابتدایی توانستیم گل بزنیم و طبیعی است که تیمی از استرس نتیجه در این مقطع از جدول و این فصل خجالت بکشد. این دومین بازی است که حق کسب امتیاز بیشتر داشتیم. از دست دادن این فرصت ها بخشی از استرس ما است و آنچه ما را خوشحال می کند و به ما انگیزه می دهد احترامی است که در باشگاه و تیم وجود دارد. ما بسیار متحد و مصمم به جلو می رویم. این روزهای پر استرس را با تکیه بر همدیگر پشت سر می گذاریم، امروز بچه هایی که از روی نیمکت آمدند و حتی آنهایی که بازی نکردند، مشخص بود که چقدر احساساتی و پرانرژی کار می کنند. در حالی که سبک خود را تغییر دادیم و بچه های خوب ذخیره نقش خودشان را بازی کردند، با این انرژی بود که رامین را با خود آوردند.
او ادامه داد: فرقی نمی کند چه کسی بازی می کند یا نه، ما یک گروه متحد هستیم و روزهای سخت سال اول را پشت سر می گذاریم. اگرچه دوست داریم قدم های بزرگ تری برداریم، اما قدم هایمان مطمئن هستند. داریم به هدف نهایی خود نزدیک می شویم. از نظر فنی فکر می کنم چند دقیقه بازی را از دست دادیم، دلیل آن را می دانیم و با بچه هایمان صحبت کرده ایم. بر اساس همین تصمیمات سرمربی محترم و تغییراتی که انجام داد، این موضوع حل شده است. در نیمه دوم 10 تا 15 دقیقه باختیم و تصمیمات خوبی گرفته شد که حل شد. بقیه دفاع و ضد حمله بود. ما موقعیت‌هایی داشتیم و گل نزدیم، آنها هم موقعیت‌هایی داشتند که نبوغ آقای شهداد نژاد مانع شد. تجربه من می‌گوید امتیاز رضایت‌بخشی نیست و عملکرد ما شایسته کسب امتیاز بیشتر بود، اما امتیاز ارزشمندی است، زیرا در طول فصل، شاید اگر آن امتیازها را جمع می‌کردیم، اکنون جایگاهمان امن‌تر بود.
او در مورد قضاوت بورا ادامه داد:او در روز فیفا دو بازی داخلی انجام داد و به موفقیت رسید. ما از تعهد او به کار سپاسگزاریم. او سفر بسیار طولانی داشت و با 4 پرواز خود را به کرمان رساند اما خسته بود و احتمال مصدومیت وجود داشت در حالی که آقای حسین خانی به آنچه در تمرین می بیند اعتقاد زیادی دارد. علاوه بر تشکر از او به عنوان یک بازیکن ملی و اینکه افتخار می کنیم در خدمت او هستیم و بازیکن تاثیرگذاری است، تلاش سایر بازیکنان در تمرینات برای ما ارزشمند بوده است. آنها هم خیلی خوب بازی کردند.
سرمربی مس در مورد بازگشت شروین بزرگ گفت: بازگشت شروین هم برای ما امید است. بعد از یک مصدومیت طولانی، او خیلی موثر برگشت و خوب کار کرد. آنچه که زیباست احساس درون تیمی است که گفتم. بچه ها برای هم خوشحال هستند. امیدوارم روزی کارت ها به نفع ما شود. شانس فوتبال بخشی از فوتبال است و نمی توان آن را کتمان کرد، امیدوارم روزی به نفع ما باشد.
منهاجی درباره قضاوت قاضی گفت: قبلاً اشاره کردم که ما کمی دوگانه هستیم. نیمکت ما به دلیل اعتراضات خراب شد. رفتاری که در داخل و خارج از خانه با ما داشتند بسیار سختگیرانه بود. تصمیماتی که امروز گرفته شد بسیار متفاوت بود. پنج شش سکانس بود که شش نفر از تیم مقابل در حاشیه بودند و هیچ اشاره ای به وجود چنین اختلافی داده نشد. شک ندارم اگر اینطور رفتار می کردیم دو نفر اخراج می شدند، دویست میلیون جریمه می شدیم و از این قبیل عواقب. من نمی گویم آنها نباید از خط عبور کنند. اما اگر این سوال قانونی است باید از آن استفاده کنیم و اگر قانونی نیست باید برای همه یکسان دیده شود. می بینیم که امتیاز داور نسبتاً خوب است اما چطور ممکن است بازیکنی بعد از سوت داور پنج بار به توپ ضربه بزند و شما به او اخطار ندهید؟ یکی دوبار این اتفاق نیفتاده و فیلم در دسترس است، در نهایت داور چهارم به این موضوع اشاره کرد. امیدواریم در روزهای آخر اتفاق نظر حاصل شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی