من سیتی بدون فیل فودن مقابل لیورپول پس از عمل جراحی – لیورپول اف سی

برای سیتی، در مورد آمادگی ارلینگ هالند که منجر به دیدار لیورپول شد، زیاد صحبت شده است، با این که مهاجم به دلیل آسیب دیدگی کشاله ران به یک متخصص در بارسلونا مراجعه کرد که باعث کناره گیری او از تیم ملی شد.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 16 اکتبر 2022: جیمز میلنر (L) از لیورپول و فیل فودن از منچسترسیتی در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و منچستر سیتی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

چند روزی باقی مانده است تا تمام توجهات به بازی های داخلی برای بازی های 2022/23 برگردد.

اگرچه انتظار اکثریت قرمزها این است که او روز شنبه پس از زمان استراحت و ریکاوری در اتحاد در ترکیب قرار بگیرد.

لیورپول در بازگشت به میادین در تاریخ 1 آوریل به مصاف من سیتی خواهد رفت و میزبان پس از انجام عمل جراحی به دلیل آپاندیسیت حاد، فیل فودن را در اختیار نخواهد داشت.

این بازیکن 22 ساله در اردوی انگلیس بود که از احساس ناخوشی شکایت کرد و متعاقباً روز یکشنبه به دلیل آپاندیسیت تحت عمل جراحی قرار گرفت.

در مورد لیورپول، کودی گاکپو (بیماری) و داروین نونز (بریدگی از ناحیه مچ پا) در مقابل تیم پپ گواردیولا در دسترس خواهند بود، در حالی که جردن هندرسون در دوران حضور در انگلیس گام های مثبتی برداشته است.

جدول زمانی بازیابی پیشنهاد شده توسط بار برای عمل آپاندیس دو تا چهار هفته است.

برای تیم یورگن کلوپ، همه چیز در منچسترسیتی و قبل از رویارویی با چلسی و آرسنال در فاصله 9 روزه آغاز می شود – اما سرمربی قرمزها مجبور نیست تهدید فودن را در روز شنبه در نظر بگیرد.

منچسترسیتی اعلام کرده است که “او برای دیدار لیورپول آماده نخواهد بود” و “در حال حاضر مشخص نیست که او برای چه مدت در دسترس نخواهد بود.” فودن در این فصل 36 بازی انجام داده است.

در مورد لوئیز دیاز و تیاگو، در اواخر هفته بیشتر از یورگن کلوپ خواهیم شنید.

https://www.thisisanfield.com/2023/03/man-city-without-phil-foden-vs-liverpool-after-surgery/ منبع: