مهاجم خارجی آلومینیوم به ایران بازگشت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هانسل زاپاتا در واپسین روزهای سال 1401 به همراه خانواده به دبی سفر کرد و تشکیل تیم فوتبال آلومینیوم بسته شد و خروج او از ایران شایعاتی مبنی بر فسخ قرارداد و جدایی اش به وجود آورد. از شاگردان سید مهدی رحمتی اما به گفته مدیرعامل باشگاه آلومینیوم این بازیکن به زودی به اراک بازخواهد گشت.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم خاطرنشان کرد: قرارداد زاپاتا با سایر بازیکنان این تیم کمی متفاوت است. بازیکنان ایرانی در ابتدای فصل 20 درصد دریافت می کنند و الان بدهی نداریم و تا قبل از پایان سال 1401، 27 بازیکن 60 درصد حقوق خود را دریافت می کردند، اما مدل پرداخت بازیکنان ایرانی با بازیکنان خارجی متفاوت است. و قراردادهای خارجی با توجه به ماه های سال منعقد می شود و این مشکل مشکلاتی را ایجاد کرده است. بخشی از پرداخت وی انجام شده است و بعد از عید دیگر پرداختی وی انجام خواهد شد.

رجائیان تصریح کرد: شرایط کشورمان از نظر تفریحی چندان با کلمبیا سازگار نیست اما هانسل و خانواده اش توانستند در این مدت خود را با شرایط اراک وفق دهند. او تیم را بسیار دوست دارد و عشق خود را به تیم در بازی ها و فوتبال ثابت کرده است.

رجائیان افزود: خوشبختانه با لطف خداوند، کمک همکاران، حمایت سهامداران و هیئت مدیره باشگاه شرایط خوبی را در باشگاه آلومینیوم ایجاد کردیم و همچنین امیدهای آلومینیوم قهرمان لیگ اول جوانان شدند. تیم به دسته اول و تیم هندبال به دسته اول صعود کرد. وقتی این همه موفقیت داری طبیعی است که بعضی ها شروع به حاشیه کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: تا این لحظه با وجود اینکه در مقاطعی از فصل پرداخت های نامنظم داشتیم، شرایط تیم خوب بود و بازیکنان خارجی ما تا آخرین لحظه در اراک بودند. حتی هانسل قبل از بسته شدن تمرینات تیم، یک برنامه اجتماعی را زیر پوشش آموزش و با مهدی رحمتی پشت سر گذاشت و آن برنامه را خیلی دوست داشت.

وی در خصوص شایعه فسخ قرارداد این بازیکن و شکایت از فیفا به دلیل دریافت نکردن درخواست هایش گفت: تا فردای حاشیه ها خوابمان نمی برد و کسانی که این جنجال را راه انداختند می خواستند از زوایای مختلف به ما فشار بیاورند. اینکه باشگاه آلومینیوم به هدف اصلی خود رسیده و مردم این باشگاه را بسیار دوست دارند، اتفاق خوبی است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم از بازگشت بازیکن خارجی این تیم به تمرینات خبر داد.

مهاجم خارجی آلومینیوم به ایران بازگشت

محمد رجائیان در این خصوص گفت: در زمینه عدم پرداخت مطالبات هانسل زاپاتا به حاشیه رفته ایم. برخی از بازیکنان سال گذشته به دلیل افزایش قرارداد از ماندن در تیم آلومینیوم خودداری کردند، بنابراین ما دو بازیکن خارجی (هانسل زاپاتا و والنتینو یوئل) را به تیم اضافه کردیم و آنها قراردادهای دو ساله امضا کردند.


سرویس خبر شماره: 1897077
03 آوریل 1402 ساعت 08:30
1K |

0نقطه نظر

رجائیان: پول هانسل را بعد از عید می دهیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم خاطرنشان کرد: مشکلی با هم نداشتیم و او به همراه خانواده به دبی رفت و تا اولین تمرین تیم آلومینیوم در 12 فروردین به اراک بازخواهد گشت.