مورائیس: ایران در جام جهانی می تواند فراتر از انتظارات باشد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی در حاشیه تمرین سپاهان در باغ فردوس که در روز دوم آبان ماه با صعود به لیگ قهرمانان به عنوان سپاهان نامگذاری شد صحبت کرد.تیم فوتبال باشگاهی برای حضور در جام ملت های آسیا. ویژه باشگاه ها و با حضور خبرنگاران برگزار شد. شروع کرد: ممنون که امروز اومدی. امروز یک روز خاص برای باشگاه است. این بخشی از تاریخ باشگاه است. این لحظه لحظه خوبی برای تاریخ باشگاه و بخشی از تاریخ فوتبال ایران محسوب می شود. چرا که سپاهان اولین تیمی است که به جام باشگاه های جهان در ایران راه یافته است و این یک افتخار برای باشگاه است.
وی سپس ادامه داد: البته این گذشته ای است که پشت سر گذاشته شده است. حالا سوژه نسل جدید قرار است صفحات جدیدی را در تاریخ فوتبال ایران و اصفهان رقم بزند. و اگر به تصویر بزرگ‌تر فوتبال نگاه کنید، رقابت بعدی جام جهانی خواهد بود، و همیشه باید فراتر از معمول فکر کنید، زیرا ما اینجا هستیم تا کارهای خارق‌العاده‌ای انجام دهیم، و احساس آن لذت بخش است.
مورائیس در بخشی دیگر از سخنان خود به وضعیت تیم فوتبال سپاهان در پایان هفته دهم لیگ برتر پرداخت و آمادگی خود را برای پاسخگویی به سوالات خبرنگاران بیان کرد و افزود: بله، در یک شرایط هستیم. موقعیت خوبی در حال حاضر، و البته نه فقط به خاطر یک نفر. دو هفته، چون در لحظه زندگی می کنیم. هدف ما با هم بودن و لذت بردن از با هم بودن است. زیرا زندگی فقط برنده شدن در بازی نیست. زندگی یعنی شاد بودن در کنار هم و در فضا و محیط هم باید همین کار را بکنیم.

وی بار دیگر با اشاره به حضور خبرنگارانی که معمولا در اصفهان در تمرینات سپاهان حضور ندارند، گفت: امروز روز خاصی است چرا که شما اینجا هستید و به همه شما خوش آمد می گویم. .
موریس سپس به این جمله خبرنگاری که ابراز امیدواری کرده بود این آخرین حضور آنها در تمرینات سپاهان نباشد، لبخندی بر لب داشت و قاطعانه گفت: قطعا اینطور نخواهد بود. شما می توانید هر روز برای تمرین بیایید. برای استقبال دوباره


سرویس خبر شماره: 1849876
02 آبان 1401 ساعت 17:38 |
110 امتیاز خبر

0نقطه نظر

اولین سوال خوزه مورایس این بود که آیا تیم میهمان به فکر بهبود شرایط سپاهان در پنجره زمستانی است یا خیر، او پاسخ داد: بله، در حال بررسی هستیم. ما به احتمالات فکر می کنیم. باید به میزان هزینه ها و بودجه بندی فکر کنید. تصمیم گیری در مورد محل کمپ آسان نیست. در جام جهانی اینجا یک بازی دوستانه مقابل زنیت خواهیم داشت. امیدوارم هواداران بیایند و این بازی را ببینند. کشورهای زیادی وجود ندارد که بتوانیم در طول جام جهانی به آنها برویم. با توجه به شرایط و شرایط آب و هوایی متفاوتی که در فصل زمستان تجربه می کنیم. ما می توانیم ترکیه، شاید حتی پرتغال را داشته باشیم. اسپانیا همچنین کشوری است که می توان در آن کمپ برگزار کرد. مقصد بعدی ممکن است دبی باشد، به دلیل شرایط آب و هوایی که در فصل زمستان تجربه می کند. اما این شهر به قطر هم نزدیک است و شاید کمی سخت باشد. به هر حال ما به این سوال فکر می کنیم و خلاصه می کنیم.
سرمربی سابق اینترمیلان، رئال مادرید و چلسی سپس با امیدواری ادامه داد: «اما روزهای خوبی خواهیم داشت و برای شروع دوباره رقابت‌ها پس از جام جهانی آماده می‌شویم. امیدوارم بتوانیم لیگ را بعد از آخرین بازی جام جهانی شروع کنیم و این یعنی ایران می تواند بالاتر از حد انتظار رقابت کند.

کامل…



مجله اخبار فوتبال داخلی سرمربی پرتغالی و فوتبالیست مطرح جهان که در سپاهان فعالیت می کند در تمرینات تیمش به صراحت از رسانه ها استقبال کرد.

مورائیس: ایران در جام جهانی می تواند فراتر از انتظارات باشد