مهاجم لیورپول در هلند لانه موش اجاره می کند!


سرویس خبر شماره: 2016051
3 مه 1403 ساعت 2:40 ق.ظ.
9.7 هزار |

2نقطه نظر

خاکپو و یک پرونده حقوقی عجیب;

کودی خاکپو، مهاجم هلندی لیورپول در شرایط بسیار عجیبی قرار گرفته است.

مهاجم لیورپول در هلند لانه موش اجاره می کند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کودی خاکپو، ستاره هلندی لیورپول که حالا با شرایط درخشان خود در آیندهوون فاصله دارد، با بدشانسی جدیدی مواجه شد.

روزنامه انگلیسی دیلی استار در مقاله ای به نقل از رسانه های هلندی مدعی شد این بازیکن جوان که حقوق هفتگی 130 هزار پوندی از لیورپول دریافت می کند، از تابستان 2023 به عنوان سرمایه گذار ملک در هلند مشغول به کار خواهد شد و در 5 شهر هلند فعالیت خواهد کرد. . او فعالیت خاصی دارد. با این حال، افرادی که در خاکپو خانه اجاره کرده اند بسیار عصبانی هستند. بسیاری از آپارتمان ها سقف های کپک زده و موش های مرده در گوشه و کنار خانه باعث سردرگمی خریداران شده است.

برخی از آپارتمان‌های دیگر آنقدر کوچک هستند که حداکثر 2 نفر می‌توانند از درب آن‌ها عبور کنند. این ساختمان ها از نظر استاندارد دارای مشکلاتی هستند و بنا به شهادت، این خانه ها هرگز برای زندگی انسان مناسب نیستند. البته این شرکت که با خاکپو همکاری می کند اعلام کرد از 11 مورد گزارش شده تنها 6 مورد از نظر تمیزی مورد حمله موش قرار گرفته اند.

شکایت خریدار به تازگی ثبت شده است و قرار است وکیل گاکپو به زودی از موکلش در هلند دفاع کند، البته باشگاه لیورپول مهاجم هلندی تیمش را از صحبت در این مورد محروم کرده است تا این مشکل به شکل ساده تری حل شود.

مجله اخبار فوتبال خارجی