نقطه ضعف بزرگ بمب جدید استقلال مشخص شد

به عقیده بسیاری مهدی قائدی فصل ناموفقی را با الاهلی امارات پشت سر گذاشت. البته از نظر فنی آمار نشان می دهد که او فصل کابوس وارانه ای نداشته است. اما خبر انتقال قرضی مهدی قیدی به استقلال باعث خوشحالی هواداران این باشگاه اماراتی شد و بیش از 20 هزار نفر از اعلام این انتقال ابراز خوشحالی کردند.

در ادامه گزارش اتحاد، تصریح شده است: مهدی قیدی 108 بار دریبل انجام داد که 55 درصد آن موفق بود اما فرم بدنی این بازیکن ایرانی ضعیف بود و آمار به خوبی گویای آن است چرا که تنها 34 درصد از او. برخوردهای فیزیکی موفق، کمترین میزان در بین 38 بازیکن تیم بود.

روزنامه اماراتی الاتحاد با نگاهی به آمار مهدی قیدی در الاهلی نوشت: قیدی فصل گذشته در 29 بازی 18 بار در ترکیب اصلی به میدان رفت. او در مجموع 1878 دقیقه برای تیمش بازی کرد و توانست 5 گل به ثمر برساند تا بعد از اولسن و کارتبیا سومین گلزن تیمش باشد. این بازیکن ایرانی دو پاس گل هم داد. قیدی با ایجاد 16 موقعیت گلزنی بیشترین موقعیت گل را در بین بازیکنان الاهلی داشت. او بیشترین دقت را در پاس های عرضی داشت.

قائدی پس از بازگشت به استقلال گفت که با پیراهن این تیم کار زیادی دارد. او تاکید کرد که می خواهد به طور مستمر برای تیمش بازی کند تا بتواند تیم ملی ایران را در جام جهانی همراهی کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال