نه مسی نه رونالدو؛ واکنش مورینیو به انتخاب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال | akhbarfootball

او همچنین چهار فصل پشت سر هم ارائه کرد که در آنها 20 گل به ثمر رساند و تعداد زیادی پاس گل به ثمر رساند. همه اینها گواهی بر اخلاق کاری و تعهد او به حرفه اش است و ما با هیجان منتظر فصل آینده او هستیم. لئو به عنوان محبوب ترین فوتبالیست در حال حاضر مورد احترام است. علاوه بر این، او به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست های تمام دوران شناخته می شود. او به خاطر شخصیت ساکت و آرامش معروف است و همین موضوع او را به فردی بسیار ملایم تبدیل می کند و بیشتر دوستداران فوتبال او را به دلیل سبک زندگی شایسته اش دوست دارند.

شانس برنده شدن در قرعه کشی ایران خودرو

به گزارش همشهری‌آنلاین، سایت «۴۳۳» سالیانه با نظر کارشناسان خود بهترین بازیکن فوتبال جهان را انتخاب می‌کند و به نشانه برنده شدن این جایزه یک انگشتر نمادین به او می‌دهد. تصاویر |‌ بهترین بازیکن جهان و برترین گلزن تاریخ انتخاب شد | رونالدو جایزه گرفت،دارنده توپ طلا نه! در چنین روزی کریستیانو رونالدو عنوان مرد سال فوتبال جهان را کسب کرد. به گزارش ایسنا، کریستیانو رونالدو با انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن فیفا در سال ۲۰۰۸ به عنوان نخستین بازیکن تاریخ فوتبال جهان شناخته شد که توانسته در یک سال جایزه کفش طلای فوتبال اروپا، توپ طلا و عنوان بهترین بازیکن فیفا… «کریم بنزما» ستاره مسلمان تیم ملی فرانسه به عنوان برترین بازیکن سال جهان از نگاه گلوب ساکر انتخاب شد.

۱۰ بازیکن محبوب فوتبال جهان در سال ۲۰۲۱

لیورپول با اینکه هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان اروپا به مقام دوم رسیده بود از رئال مادریدِ قهرمان اروپا بالاتر ایستاد. الکسیا پوتیاس که سال گذشته نیز توپ طلای فرانس فوتبال را از آن خود کرده بود، دوباره به بهترین بازیکن فصل بانوان نام گرفت. زلاتان ابراهیموویچ مهاجم تیم آث میلان تصویری از کودکی خود در کنار پدربزرگش منتشر کرد.

  • چهره خوش تیپ و بسیار جذاب این بازیکن در کنار چشمان آبی او، او را به خوش تیپ ترین بازیکن لیگ تبدیل کرده است.
  • مهاجم نامدار سوئدی، به شیوه مخصوص خودش در مورد توپ طلا صحبت کرده است.
  • خبرگزاری آریا- مهاجم لهستانی بایرن مونیخ به عنوان بهترین بازیکن سال 2021 برگزیده شد.
  • زلاتان ابراهیموویچ مهاجم تیم آث میلان تصویری از کودکی خود در کنار پدربزرگش منتشر کرد.

کوین 18.7 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، 3.7 میلیون فالوور در توییتر و 16 میلیون دنبال کننده در حساب فیس بوک خود دارد. در مدت کوتاهی که در دنیای فوتبال حضور داشت، جوایز متعددی از جمله موفقیت سال Eliteseren، بهترین فوتبالیست اتریش و کفش طلای جام جهانی زیر 20 سال فیفا را به دست آورد. او در حال حاضر قهرمان جام جهانی با تیم ملی فرانسه و چهار بار قهرمان لیگ 1 شده است، و با توجه به اینکه هنوز خیلی جوان است، اتاق جام او مطمئناً در سال های آینده حرفه ای اش گسترش خواهد یافت. او با سرعت، قدرت و دانش فوتبال باورنکردنی خود، مطمئناً در سال‌های آینده در بین بازیکنان برتر جهان باقی خواهد ماند.

http://3dmark.ir

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز به نقل از sportsbrowser، بدیهی است که هر فوتبالیست مشهوری می‌تواند محبوب باشد چرا که آن‌ها میلیون‌ها دنبال کننده دارند. ورزش فوتبال خود بیش از ۳.۵ میلیارد دنبال کننده در سراسر جهان دارد. رسانه‌های اجتماعی در حال تسلط بر جهان هستند، به ویژه بازیکنان فوتبال که از طریق مجله اخبار فوتبال حساب‌های خود… ستاره لیورپول به ستایش از محمد صلاح پرداخت و او را بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان دانست. به گزارش ایسنا و به نقل از Soccer AM”، باوجود آنکه بعضی از رسانه از اختلاف سادیو مانه با محمد صلاح خبر می دهند اما خود این بازیکنان چنین چیزی را رد می کنند.سادیو مانه درباره صلاح…

ستارگان رئال- بارسا در راه مراسم توپ طلا