نگرانی بزرگ برای ستارگان سرخ / دوگانه تیم ملی و پرسپولیس; این مدافع

کی روش که در اولین فصل حضور امیری اعتقاد خاصی به سبک بازی امیری داشت و نام او را در جمع میهمانانش در اردوی ملی قرار داده بود، حالا امیدوار است بتواند روی تجربه عالی امیری در جام جهانی 2022 قطر حساب کند. ستاره 34 ساله در نقش یک مهره مرکزی می تواند به سود تیم ملی ایران بازی کند.

وحید امیری البته رقبای سرسختی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی پیش رو دارد و اگر بخواهد در پست وینگر به میدان برود باید با بازیکنانی چون مهدی طارمی، علی قلی زاده، علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی رقابت کند. برای بازی در جام جهانی 2022. قطر باید در لیست اصلی باشد.

ستاره 34 ساله قرمزها با توصیه کادرفنی تیم ملی به عنوان وینگر به زمین آمد تا موقعیتی را که برای امیری می خواست به او نشان دهد. وحید امیری یکی از مهره های مورد علاقه این سرمربی کروات در زمان دراگان اسکوچیچ بود و حتی به کاپیتانی تیم ملی هم رسید و در پست های مختلف از جمله هافبک میانی و دفاع چپ مورد استفاده اسکوچیچ قرار گرفت.

آیا یحیی پست ستاره تیمش را تغییر خواهد داد؟

امیری می تواند از هفته هفتم در جمع سرخ پوشان پایتخت حضور داشته باشد و این گزینه را دارد که در پست دفاع چپ برای پرسپولیس بازی کند. البته با توجه به حضور ستاره پرسپولیس به عنوان وینگر در تیم ملی، او باید در آستانه جام جهانی چالش سختی را پشت سر بگذارد و در 2 پست مختلف باشگاهی و ملی تکامل یابد، مگر اینکه یحیی. گل محمدی می خواهد در تصمیم خود تجدید نظر کند که بعید به نظر می رسد.

وحید امیری با تصمیم کارلوس کی روش پس از اتمام دوران آسیب دیدگی پارگی دیسک کمر و حتی اگر پس از 133 روز دوری در یک داور بازی کند، با تصمیم کارلوس کی روش توانست برای دقایقی در ترکیب تیم ملی ایران مقابل اروگوئه به میدان برود. در زمین توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و هم تیم ملی و هم کادرفنی پرسپولیس را به آینده خود امیدوار کرد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس از ابتدای لیگ بیست و دوم منتظر بازگشت وحید امیری برای تکمیل پازل خط دفاعی تیمش بود. گل محمدی که فصل گذشته به طور متناوب از حضور امیری در دفاع چپ و وینگر چپ استفاده می کرد، حالا تصمیم دارد در فصل جدید به ستاره تیمش در پست دفاع چپ زمین بدهد اما مصدومیت وحید امیری باعث شد تا علی نعمتی طی چند هفته آینده آغاز شود. این ماموریت در ترکیب پرسپولیس.

نگرانی بزرگ برای ستارگان سرخ / دوگانه تیم ملی و پرسپولیس;  این وینگر چپ باید در چه پستی بازی کند؟

مهدی ترابی، وینگر چپ برای پرسپولیس آماده است و اینکه می خواهد در سمت چپ تیمش بین ترابی و امیری رقابت ایجاد کند، تصمیمی غیرمنتظره از سوی یحیی گل محمدی به نظر می رسد و احتمالا وحید امیری باید قبول کند. چالش حضور در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس و در عین حال آماده شدن برای پست وینگر چپ در تیم ملی!



سرویس داخلی اخبار فوتبال