هدف نقل و انتقالات لیورپول اعتراف کرد که “قرمزها را دنبال کرده است”

برای اکثر بازیکنان فوتبال جهان، نادیده گرفتن جذابیت لیورپول در صورت تلاش برای تکمیل قرارداد با آنها سخت است، اما شنیدن این موضوع که یکی از هدف‌های کنونی ظاهراً حامی این باشگاه نیز هست – باید در هر مذاکره احتمالی برتری بیشتری به ما بدهد.

قرارداد این بازیکن 27 ساله با یوونتوس قرار است تابستان امسال به پایان برسد و به همین دلیل چندین باشگاه در حال بو کشیدن هستند تا ببینند آیا می توانند بازیکنی با تجربه را جذب کنند، در معامله ای که شامل هزینه انتقال نمی شود.

بیشتر بخوانید: “هیچ چیزی قریب الوقوع” در مورد علاقه لیورپول به هافبک لیگ برتر با 50 هزار پوند در هفته – فابریزیو رومانو

در این مصاحبه، بازیکن سابق پاری سن ژرمن گفت که از فرصت تمدید اقامت خود در ایتالیا استقبال می کند، اما کاملاً آگاه است که پیشنهادات بزرگی در راه است – به همین دلیل او برای هر گونه معامله احتمالی باز می ماند. انجام چنین مصاحبه عمومی

https://www.empireofthekop.com/2023/03/22/reported-liverpool-target-followed-reds/ منبع:

اگرچه آن مردی که ممکن است به دنبال آن باشیم نیست، اما در حال حاضر 172500 یورو در هفته (از طریق کاپولوژی) می تواند بازیکنی باشد که جایگزین مفیدی برای بازیکنانی مانند نبی کیتا، الکس اوکسلید چمبرلین و آرتور ملو باشد.

ادعا شده بود که قرمزها آماده اند برای انتقال این هافبک فرانسوی در تابستان برنامه ریزی کنند و با این مصاحبه و ادعا که چند روز بعد انجام می شود، شاید چیزی در این مورد در حال دمیدن است.

در مصاحبه با tuttosport.com، آدرین رابیوت گفت: لیورپول را خیلی دوست داشتم زیرا طرفدار استیون جرارد بودم که مرا رویاپردازی کرد و به همین دلیل از قرمزها پیروی کردم..

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!