حمله جدید تباس به لاپورتا: او باید اخراج شود

خاویر تباس، رئیس لالیگا از لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا خواست تا خوان لاپورتا را از هیئت مدیره این فدراسیون برکنار کند.

حمله جدید تباس به لاپورتا: او باید اخراج شود

طبس ادامه داد: “این مبلغ پرداخت شده است و مسلم است که جرمی انجام شده است. واضح است که پرداخت این پول برای بارسلونا بوده است تا در داوری امتیاز کسب کند. هنوز هیچ مدرکی مبنی بر خرید داور توسط بارسلونا وجود ندارد و من فکر می کنم بارسلونا داشته است. هیچ هدفی از پرداخت این پول وجود ندارد، اما برای ما بارسلونا هیچ تفاوتی با یک تیم کوچک لالیگا ندارد و همه چیز باید روشن شود. به نظر من لاپورتا صلاحیت حضور در هیئت مدیره فدراسیون فوتبال را ندارد و اگر من روبیالس بودم من او را اخراج می کنم، اما فکر می کنم بعید است که چنین کاری انجام دهد.»



مجله اخبار فوتبال خارجی به گزارش “ورش سه”، بارسلونا او متهم است که بین سال‌های 2001 تا 2018 7.3 میلیون یورو به انریکز نگریرا، نایب‌رئیس سابق کمیسیون داوران اسپانیا پرداخت کرده است و دادستان‌ها شکایتی رسمی از باشگاه ارائه کرده‌اند. این پرونده هر روز ابعاد جدیدی به خود می گیرد. این پرونده از سوی دادگاه اول بارسلون به کمیسیون مبارزه با فساد واگذار شد. خوان لاپورتا، رئیس بارسا اخیرا به این اتهامات واکنش نشان داده و گفته است که کمپینی در اسپانیا علیه بارسا راه اندازی شده و همه درگیر آن هستند. او بارسا را ​​بی گناه خواند که در این مورد تنهاست.

1791116


سرویس خبر شماره: 1897032
آوریل 02, 1402 در 06:02 ب.ظ
2.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

من چیزی برای گفتن به او ندارم

خاویر تباس که در یکی از مصاحبه هایش گفته بود بارسا فوتبال اسپانیا را بدنام کرده است، دوباره به لاپورتا حمله کرد و گفت:من هنوز با لاپورتا در این مورد صحبت نکرده ام و نخواهم کرد زیرا او باید خودش به اتهامات پاسخ دهد و دلیلی وجود ندارد که با او صحبت کنم. توضیح اینکه چرا بارسلونا برای نگیرا چنین مبلغ بالایی پرداخت کرد، سخت است.»

1834590