هلند و آرتتا بهترین های ماه لیگ برتر (عکس)

ارلینگ هالند گفت: “خوشحالم که برای اولین بار برنده بهترین بازیکن ماه لیگ برتر شدم. شروع شگفت انگیزی در تیم داشتم و از همه کسانی که رای دادند سپاسگزارم. همه ما در این فصل خواهان موفقیت بودیم و بیایید موفق شویم. نمایش درخشانی داشته باشید


سرویس خبر شماره: 1843982
25 سپتامبر 1401 در 03:52 ب.ظ
1.8K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

به گزارش “ورش سه”، ارلینگ هالند مهاجم 22 ساله نروژی در این ماه 9 بار در لیگ برتر گلزنی کرده، هر 39 دقیقه یک پاس گل داده و یک گل زده و مهمترین نقش را در نتایج منچسترسیتی داشته است. . play Now، این ستاره جوان نروژی برنده جایزه بهترین بازیکن ماه لیگ برتر شده است. ارلینگ هالند پس از دریافت این عنوان مدعی شد که با گلزنی در نتایج سیتی نقش داشته و مهمترین هدف او کسب نتایج درخشان در ادامه فصل است.

بنابراین، پیروزی در چهار بازی از پنج بازی، شروع خوبی برای سیتی در سخت ترین رقابت جهان بود. خوشحالم که با زدن گل سهم خود را در این نتایج ایفا کردم. البته چیزی که برای من مهم است کسب نتایج خوب و کمک به تیم است.”
اما میکل آرتتا سرمربی آرسنال نیز به عنوان بهترین مربی ماه انتخاب شد. توپچی ها زیر نظر این سرمربی اسپانیایی موفق شدند در 6 هفته ابتدایی 15 امتیاز کسب کنند و در صدر جدول قرار بگیرند. پس از 5 پیروزی متوالی، آرسنال میکل آرتتا اولین شکست فصل خود را مقابل منچستریونایتد هفته گذشته متحمل شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ارلینگ هالند مهاجم منچسترسیتی به عنوان بهترین بازیکن ماه آگوست لیگ برتر انگلیس انتخاب شد و میکل آرتتا نیز برنده بهترین مربی ماه شد.

هلند و آرتتا بهترین های ماه لیگ برتر (عکس)