وضعیت نامشخص ستاره کره ای قبل از نبرد اوج

با این حال او دو روز قبل از بازی با پرتغال در تمرین حاضر نشد و دوباره این نگرانی ها را بیشتر کرد. با این حال، لی جائه سونگ، هافبک کره ای، که کنفرانس مطبوعاتی پیش از تمرین برگزار کرد، در مورد کیم مین جائه و وضعیت او گفت: “در حال حاضر به نظر نمی رسد چیز مهمی باشد. تمرین و زندگی. من می توانم.” منتظر نمانید تا در بازی بازی کنم، من نفر بعدی هستم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کیم مین جائه که با وجود درد پا تقریباً تمام وقت مقابل غنا به میدان رفت، دو روز قبل از بازی با پرتغال نتوانست در تمرینات این تیم شرکت کند. قبل از مسابقه است که کره می تواند با برد در آن شانس صعود داشته باشد.
یکی از مسئولان تیم ملی کره جنوبی گفت: کیم مین جائه در هتل اقامت خواهد کرد و تحت درمان و استراحت قرار خواهد گرفت.

در آستانه بازی سرنوشت ساز مقابل پرتغال، وضعیت ستاره کلیدی کره ای ها در هاله ای از بلاتکلیفی است.

وضعیت نامشخص ستاره کره ای قبل از نبرد اوج


سرویس خبر شماره: 1856562
دسامبر 09, 1401 در 05:16 ب.ظ
345

0نقطه نظر

در نیمه دوم بازی با اروگوئه، کیم مین جائه در حالی که در موقعیت ضدحمله قصد داشت داروین نونس را متوقف کند، لیز خورد و زمین خورد که باعث آسیب دیدگی پای راست او شد.

کیم مین جائه در اولین جلسه تمرینی تیم ملی کره پس از بازی با غنا به همراه هم تیمی هایش به محل تمرین آمد و 30 دقیقه با بازیکنان اصلی دوچرخه سواری کرد و تمرکزش روی ریکاوری است.

کیم مین جائه هم در بازی مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر مقابل اروگوئه (تساوی 0-0) و هم در بازی دوم مقابل غنا (کره با نتیجه 2-3 شکست خورد) شروع کرد.
او در بازی با اروگوئه تا انتها بازی کرد و در بازی با غنا در دقیقه 47 نیمه دوم تعویض شد.