ویسی ایده کمیته فنی فولاد را رد کرد


سرویس خبر شماره: 2016673
5 مه 1403 ساعت 04:15
47 امتیاز خبر

0نقطه نظر

عبدالله ویسی از مخالفت خود با تشکیل کمیته فنی در حوزه فولاد خبر داد.

ویسی ایده کمیته فنی فولاد را رد کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه فوتبال خوزستان که در حال حاضر عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی در اختیار دارد، در شش هفته پایانی لیگ برتر برای بقا در لیگ برتر تلاش خواهد کرد و پس از آن برنامه این تیم برای فصل آینده خواهد بود. مشخص.

ویسی که اسفندماه با قراردادی یک سال و نیم به عنوان سرمربی فولاد انتخاب شد، دیروز در نشست خبری خود از صحبت درباره فصل آینده خودداری کرد و در پاسخ به سوالی در این باره گفت: من دیروز در جلسه هیئت مدیره بودم و از من برنامه ای برای سال آینده خواستند. الان این 6 بازی مهمتر از همسرم، بچه هام و خانواده ام است و من فقط به این فکر می کنم و به آینده فکر نمی کنم. شاید سکته کردم و مردم. اکنون کار ما سخت است و هیچ برنامه ای برای آینده نداریم. این 6 بازی زندگی ماست. یک بیمار در آمبولانس است و باید او را به بیمارستان برسانیم. بیایید فعلا تیم را حفظ کنیم و سپس با تمام وجود در خدمت آنها خواهم بود.

وی همچنین پاسخ داد که آیا در صورت ادامه همکاری با تشکیل کمیته فنی موافقت می کند؟ هیچ کمیته فنی در هیچ کجای دنیا وجود ندارد. ممکن است مشاور مدیرعامل، مشاور ورزشی و روانشناس باشد، اما کمیته فنی معنایی ندارد. چهار نفر با چهار ایده می آیند و من ایده دیگری دارم. من 50 ساله هستم و یک فرد 70 یا 40 ساله بالاتر از من است و اتفاقات یا افکار توسط او تعیین می شود. یا باشگاه سرمربی را قبول می کند و برنامه می دهند و همدیگر را تایید می کنیم یا می گویند برو کارت پرداخت کن. کمیته فنی در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

مجله اخبار فوتبال داخلی