اورونوف، مهم ترین سلاح انتقام جویانه اسمار


سرویس خبر شماره: 2016679
5 اردیبهشت 1403 ساعت 04:33 |
200

0نقطه نظر

وینگر تکنیکی ازبکستانی می تواند مهم ترین سلاح تهاجمی اسمار برای جبران شکست مقابل ایرالکو در لیگ جام حذفی باشد.

اورونوف، مهم ترین سلاح انتقام جویانه اسمار

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تقریباً 50 روز پس از شکست در اراک، پرسپولیس عصر جمعه 18 اردیبهشت بار دیگر در این شهر به مصاف تیم آلومینیوم می رود.

اسمار لوس ویرا، سرمربی برزیلی پرسپولیس در اولین گام های خود به عنوان سرمربی این تیم شکست تلخی را مقابل آلومینیوم اراک متحمل شد تا فشار روی او و مدیرانی که او را مدیریت می کردند بیشتر شود.

ویرا در این دیدار از همان بازیکنان نیم فصل استفاده کرد که خریدهای زمستانی تیمش یا هنوز مجوز بازی نداشتند یا اصلا به پرسپولیس نرسیده بودند. مهم ترین سلاح تهاجمی او در بازی جمعه شب می تواند اوستون اورونوف فنی باشد که در بازی پنجاه روز پیش دو تیم حضور نداشت اما حالا با اتکا به توانایی های خود، عثمر باید به فکر انتقام شکست باشد. لیگ در جام حذفی

2014282

اورونوف، ستاره ای که خیلی خیلی کم صحبت می کند و ارتباط بسیار کمی با هانانوف و گلسیانی با زبان روسی دارد، به گفته اوسمار، او تمام حرف هایش را با توپ می گوید و با حرکات فنی ویرانگر خود می تواند چالش بزرگی را برای او ایجاد کند. مدافع راست آلومینیوم اراک و خط دفاع این تیم.

بازیکن شماره 70 پرسپولیس پس از گلزنی در سیرجان به ملوان و صنعت نفت، مشخص کرد که حریفان پرسپولیس به خوبی او را آنالیز کرده اند و باید دید مجتبی حسینی برای متوقف کردن او در اراک چه فکری خواهد کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی