پرتغال رونالدو را پشت سر گذاشت. ما دیگر روی او حساب نمی کنیم

کارلوس کاروالال، سرمربی سابق اسپورتینگ لیسبون، براگا، سوانسی، بشیکتاش و… که اکنون هدایت الوحده امارات را بر عهده دارد، درباره بازی فردا با مارکا صحبت کرد:“ما شاهد یک بازی برابر بین دو تیم برتر جهان فوتبال خواهیم بود. دو تیم برجسته و در کلاس جهانی که از نظر فنی و مقایسه بین افراد تقریباً شرایط مساوی دارند. من معتقدم نقطه قوت پرتغال انسجام تیمی آن است. ما تیمی متحد و با انگیزه داریم که در همه خطوط خوب بازی می کند. “شکست دادن این پرتغال واقعا سخت است.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی پرتغال فردا شب در آخرین بازی گروهی لیگ ملت های یوفا میزبان اسپانیا است. پرتغال پس از پیروزی مقابل جمهوری چک و باخت خانگی اسپانیا مقابل سوئیس صدرنشین است و با تساوی راهی نیمه نهایی می شود. اسپانیا که در دور قبل به فینال راه یافته بود برای صعود به دور بعد باید پیروز شود.


سرویس خبر شماره: 1845374
04 مه 1401 در 9:20 ب.ظ.
7.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

کارلوس کاروالال:

البته رونالدو همچنان یک ستاره تاثیرگذار است اما این تیم بازیکنان دیگری مانند دیگو جوتا، رافائل لیائو، دیگو دالوت، برونو فرناندز و… دارد که می توانند سرنوشت یک بازی را رقم بزنند. نام بردن از یک بازیکن ارزشمند در پرتغال دشوار است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کاروالال ادامه می دهد: یک تساوی برای پرتغال برای صعود به دور بعد کافی است اما مطمئنم این تیم برای برد وارد زمین خواهد شد. فکر می کنم پرتغال توپ را به اسپانیا بدهد و در عوض این تیم را جلوتر فشار دهد. پرتغال با استفاده از سرعت هافبک ها و جناح های خود به دنبال ضدحمله خواهد بود. قدرت پرتغال در کل بسیار بالاست و نمی توانم به طور مشخص از بازیکن خاصی نام ببرم. پرتغال دیگر فقط کریستیانو رونالدو نیست و از او فراتر می رود. از رونالدو سبقت گرفتیم.

سرمربی پرتغالی باشگاه الوحده معتقد است که پرتغال دیگر برای موفقیت به نبوغ کریستیانو رونالدو متکی نیست و حالا بازیکنان تاثیرگذار دیگری دارد.

پرتغال رونالدو را پشت سر گذاشت.  ما دیگر روی او حساب نمی کنیم