انگیزه خاص یک بازیکن در تمرینات خودمختاری (عکس)


سرویس خبر شماره: 2011023
9 آوریل 1403 در 11:47 ق.ظ.
21.9 هزار امتیاز خبر|

20نقطه نظر

مهرداد با وزنه های سنگین به دنبال جلب توجه نکو است!

مهرداد محمدی با انگیزه تمرینات استقلال را دنبال می کند.

انگیزه خاص یک بازیکن در تمرینات خودمختاری (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهرداد محمدی، وینگر استقلال پس از پیوستن به جلال الدین مشیریپوف جایگاه خود را در تیم استقلال از دست داد و در آخرین بازی ها روی نیمکت استقلال حضور داشت و حتی به میدان نرفت. برای چند دقیقه. در برخی مسابقات. جدید برای جستجوی موقعیت از دست رفته خود.

محمدی در نیم فصل اول یکی از مهم ترین خریدهای استقلال بود. او در پستی غیرتخصصی و به عنوان مهاجم سایه برای استقلال بازی می کرد. او آنجا نبود و نقش کلیدی مورد انتظار را بازی نکرد. از سوی او البته تغییر پست و سبک بازی استقلال تاثیری در این موضوع نداشت.

محمدی در تمرین دیروز استقلال با انگیزه و جدیت فراوان تمرینات خود را دنبال کرد و با توجه به حساسیت مسابقات و ترکیب 11 استقلالی که جواد نکونام با آنها نتیجه خواهد گرفت، به دنبال فرصتی برای بازیابی جایگاه خود خواهد بود. خب مهرداد برای متقاعد کردن نکونام برای تعویض استارت کار سختی خواهد داشت.

2004974

با توجه به اینکه استقلال با سیستم 2-5-3 بازی می کند، محمدی و مشاریپوف شانس حضور همزمان در زمین را ندارند و یکی از آنها در کنار گوستاوو آرژانتینی بازی می کند، در کمتر از استقلال گاهی اوقات از 3- استفاده می کند. 3. -4 برای بقیه فصل. وینگرهای چپ و راست این تیم را در فهرست اصلی در نظر بگیرید.

با توجه به اینکه فشار مسابقات لیگ برتر بیشتر می شود و بازی ها با فاصله کمتری برگزار می شود، به نظر می رسد مهرداد در صورت صلاحدید به مروارید طلایی استقلال روی نیمکت تبدیل شود و بتواند نتیجه دیدارهای خاصی را برای آبی ها تغییر دهد.

9 روز تا اولین بازی استقلال در سال جدید باقی مانده است و بازیکنان این تیم با حفظ آمادگی جسمانی و تاثیرگذاری بر تداوم هدایت استقلال در تلاش هستند تا به لیست اصلی راه پیدا کنند.

مجله اخبار فوتبال داخلی