پوچتینو: من و امباپه 100 درصد پایدار هستیم

یکی از مهمترین مسائل پیرامون پاری سن ژرمن تمدید کیلیان امباپه است. شایعات و گمانه زنی ها در مورد این ستاره فرانسوی بسیار زیاد است و برخی منابع اخیراً مدعی شده اند که خوش بینی ها نسبت به تمدید این بازیکن پس از ملاقات مادر امباپه با ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه در دوحه در قطر افزایش یافته است. موضوع دیگر آینده مائوریسیو پوچتینو است. گفته می شود سرمربی آرژانتینی در پایان فصل برکنار شد.

پوچتینو در یک کنفرانس مطبوعاتی امروز گفت: تا زمانی که اینجا و روبروی شما نشسته ام، 100 درصد در پاری سن ژرمن هستم. به همین ترتیب، کیلیان امباپه در PSG باقی خواهد ماند. این احساس و برداشت من است. البته این چیزی است که من می خواهم. من به مربیگری در باشگاه ادامه خواهم داد و فکر می‌کنم امباپه آن را 100 درصد تمدید خواهد کرد، اما هی، در فوتبال این غیرقابل پیش‌بینی است و اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد.»

سرمربی پاری سن ژرمن در جلسه امروز خود گفت که اکنون می تواند بگوید که او و امباپه برای همیشه در پاریس خواهند ماند.

پوچتینو در مورد نیمار گفت: ما در مورد یکی از بهترین فوتبالیست های جهان صحبت می کنیم. مانند تیم، او فراز و نشیب های خود را داشته است، اما هیچ شکی در توانایی های او وجود ندارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن فردا شب از هفته سی و پنجم فوتبال فرانسه در حالی میهمان استراسبورگ خواهد بود که یکشنبه شب قهرمانی این تیم در لیگ قطعی شد. بازی فردا تشریفاتی است اما پاریسی ها می خواهند در سه دیدار باقی مانده پیروز شوند و در بهترین شرایط قهرمانی را به پایان برسانند.

ستایش کارلو آنچلوتی“من برای آنچلوتی احترام زیادی قائلم. او یک انسان و مربی بزرگ و باورنکردنی است.” “خوشحالم که فردی مانند او را در فوتبال دارم و فکر می کنم آنچلوتی باید بیشتر در فوتبال باشد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1821914 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 17:11 |
986 |

2نظرات

فوتبال هزار چیز است