پیام الهام بخش کلوپ به هواداران لیورپول

قسمت 72 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با ماریو مانتزوس در مورد یورگن کلوپ… و موارد دیگر!

این نوع خط‌های الهام‌بخشی است که ما به شنیدن آن توسط رئیس عادت کرده‌ایم و بینشی عالی در مورد اینکه چگونه او معتقد است که فوتبال و زندگی باید کار کنند است، که بازتاب احساسات بیل شنکلی که زمانی اظهار داشت: “همه برای یک هدف کار می کنند و همه در جوایز سهم دارند. من فوتبال را اینگونه می بینم، زندگی را اینگونه می بینم..

حمایت از یک تیم برنده آسان است و انگیزه برای بازی با اورتون و رئال مادرید سخت نیست، اما در لحظات سخت و در برابر تیم هایی که ممکن است جو معمولی آنفیلد را القا نکنند، در آن زمان است که بازیکنان بیشترین نیاز را به ما دارند.

بیشتر بخوانید: دورتموند وارد نبرد با باشگاه سابق این بازیکن 28 ساله برای جذب بازیکن لیورپول در تابستان امسال – گزارش

اکنون زمان آن است که حمایت متعصبانه ای را از تیم فوتبال خود نشان دهید، زیرا تفاوت ایجاد می کند و ما از نتایج آن بیشتر درو خواهیم کرد، اگر به ما در آن پیام گوش ندهید – به یورگن کلوپ و بیل شنکلی گوش دهید.

صحبت کردن با وب سایت رسمی باشگاهاین مرد 55 ساله گفت: هرچه در چنین دوره‌ای به هم نزدیک‌تر بمانید، 100 درصد زمان‌های بعد از آن بهتر خواهد بود..

اگر هواداران در چهارشنبه شب مقابل وولوز که ما در رده هفتم لیگ برتر هستیم، با تیم کنار بیایند، آن‌گاه پاداش‌هایی که در چند ماه یا چند سال آینده خواهیم دید همگی ارزشش را خواهند داشت.

https://www.empireofthekop.com/2023/03/01/klopps-inspirational-message-supporters/ منبع:

هواداران لیورپول می‌دانند که ما از فصلی که خیلی‌ها انتظار داشتند لذت نمی‌بریم، اما یورگن کلوپ پیامی را به هواداران ارسال کرده است تا شور و شوق را در باشگاه تجدید کند.