پیام مولر؛ به زودی می بینمت، آقای لوانگلسکی!

او گفت: “قرعه ای بزرگ برای همه هواداران. آقای لواندوفسکی، به زودی شما را در مونیخ می بینم. برویم. بیایید این فصل لیگ قهرمانان را ترک کنیم.” لواندوفسکی به دلیل گلزنی های زیاد لواندوفسکی توسط هواداران و رسانه های آلمانی دوبله شده است.
مولر همچنین به وب سایت بایرن گفت: “این یک داستان عجیب است که ما مقابل بارسا قرار می گیریم که لواندوفسکی را در اختیار دارد. به نظر من آنها یک گروه فوق العاده با تیم های فوق العاده هستند. آنها شب های فوق العاده ای برای بازیکنان خواهند بود. هواداران در لیگ قهرمانان. ما باید وظایف خود را به خوبی انجام دهیم تا به مرحله بعدی برسیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1840323
03 سپتامبر 1401 در 23:26 |
21.6 هزار |

18نقطه نظر

توماس مولر، ستاره کهنه کار بایرن مونیخ با انتشار ویدئویی به همراهی خود با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

پیام مولر؛  به زودی می بینمت، آقای لوانگلسکی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا امشب در استانبول انجام شد و بایرن مونیخ در مرحله گروهی باید به مصاف بارسا، اینتر و ویکتوریا بلژ برود.
هم تیمی شدن با بارسا به این معنی است که روبرت لواندوفسکی، که در تابستان بایرن را به مقصد نیوکمپ ترک کرد، باید با هم تیمی های سابق خود روبرو شود و توماس مولر بلافاصله به مهاجم لهستانی پیام ویدیویی داد.