کلوپ چندین بار دلتنگ سادیو مانه خواهد شد!

با نگاهی به شرایط لیورپول در بازی های اخیر، شاید حق با لیتبارسکی باشد. قرمزهای آنفیلد پس از 6 هفته حضور در لیگ برتر در رده هفتم جدول قرار دارند و این رتبه برای آنها غیرقابل تصور است. آنها شش امتیاز از آرسنال صدرنشین فاصله دارند. باخت تحقیرآمیز 4-1 مقابل ناپولی در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا نیز شروع فاجعه بار فصل را برای قرمزها تکمیل کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پیر لیتبارسکی ستاره سابق فوتبال آلمان می گوید لیورپول دوران سختی را پشت سر می گذارد و یورگن کلوپ از از دست دادن سادیو مانه پشیمان خواهد شد.

کلوپ چندین بار دلتنگ سادیو مانه خواهد شد!

او در این باره گفت: “بایرن با خرید مانه انعطاف پذیرتر شده است. او می تواند در کنار زمین بازی کند و می تواند حریف را در میانه حمله تهدید کند. مطمئنا کلوپ بارها پشیمان خواهد شد که چرا چنین بازیکنی را از دست داده است. بی نظیر. داده شده”.


سرویس خبر شماره: 1842782
17 سپتامبر 1401 @ 22:27 |
1.2 هزار |

0نقطه نظر

پیتر لیتبارسکی:

لیتبارسکی همچنین به شکست سنگین لیورپول در بازی مقابل ناپولی اشاره کرد و گفت: لیورپول امسال روزهای بدی را پیش رو دارد و یورگن کلوپ از چند بار از دست دادن مانه در ادامه فصل پشیمان خواهد شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیر لیتبارسکی یکی از محبوب ترین ستاره های سابق فوتبال آلمان است که با مانشافت در جام جهانی 1990 قهرمان جام جهانی شد و در یک برنامه تلویزیونی از خریدهای تابستانی از بایرن مونیخ تمجید کرد و به حسن صالح حمیدزیچ تبریک گفت. در مورد انتقال سادیو مانه به بایرن.