گزارش زنده: فولاد خوزستان 1 – پرسپولیس صفر


سرویس خبر شماره: 1867044
07 فوریه 1401 ساعت 19:11 |
46.6 هزار |

43نقطه نظر

تیم لیگ برتر لالیگای;

با گزارش زنده این دیدار با “ورزش” همراه باشید.

دقیقه 66 وحید امیری – نیا 81 موفقیت

*نیمه دوم بازی پرسپولیس و خوزستان به دلیل سخت گیری ناظر بازی داوود رفعتی با دقایقی تاخیر آغاز شد و در نهایت با کارت زرد داور مسابقه، مدنی فر، جواد نکونام این قانون. نقض شده است.

*مود فنادی فر در آخرین ثانیه های وقت قانونی در پی اعتراض یکی از کادر فنی فولاد با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 46: احسان پهلوان توپ را از علیرضا بیرانوند ربود و خطای دروازه بان با بیرون آمدن از دروازه فولاد را در موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی قرار داد اما پاس فولاد بازیکن خوزستان با ضربه سر مدافعان پرسپولیس از تور خارج شد.

* در 20 دقیقه ابتدایی بازی کندی برای هر دو تیم بود و موقعیت های زیادی روی دروازه بیرانوند و کنت ایجاد نشد.

⚽️ شرح گل
فولاد خوزستان (1-0): در دقیقه 23 پاس دقیق احسان پهلوان کمی فراتر از تیرک به تورس رسید و این بازیکن اسپانیایی با استعداد خودنمایی کرد و با یک پاس عرضی دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد.

1795539
1795536

* کارت زردی که داور پس از اخراج نکونام به امین حزباوی داد باعث درگیری دیگری در این دیدار شد و این بار این بازیکنان دو تیم بودند که ثانیه ها با هم جر و بحث کردند.

فولاد خوزستان – پرسپولیس; جمعه هفتم بهمن ماه؛ ورزشگاه فولاد آرنا
داوران: مود فنادی فر، محمدرضا ابوالفضلی، هادی طوسی، میثم حیدری
استاد راهنما: رضا سخنان

ترکیب پرسپولیس
علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، مرتضی پورعلیگنجی، دانیال اسماعیلی فر (مهدی عبدی – 75)، علی نعمتی (40 شیخ دیابته)، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، محمد عمری (فرشاد فرجی – 89) و .
مربی ورزشی: یحیی گل محمدی

* اعتراض مشاوران دو تیم به عملکرد داور مسابقه ادامه دارد و این بار افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس بود که توسط فنادی فر کارت زرد گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* با خروج علی نعمتی از زمین، وحید امیری یک خط به عقب برگشت تا امیری و دیاباته دو مهاجم این تیم در ادامه بازی باشند.

* پیراهن مشکی جواد نکونام باعث شد تا داور به دلیل کمک به داورش در خط آفساید به مربی تذکر دهد. با این حال سرمربی فولاد خوزستان همچنان با همان رنگی که از ابتدای مسابقه بر تن می کرد شاگردانش را از روی خط لوله هدایت می کند.

تیم فوتبال خوزستان موفق شد با گل دیدنی تورس خرید جدید جواد نکونام در نیمه اول بازی مقابل پرسپولیس به پیروزی برسد.

گزارش زنده: فولاد خوزستان 1 - پرسپولیس صفر

حواشی:

* ادامه اعتراضات فولاد خوزستان به اشتباه اعلام شده توسط داور به نفع پرسپولیس باعث شد یکی دیگر از بازیکنان میزبان کارت زرد بگیرد.

کارت زرد
امین حزباوی دقیقه 63 – غبیشاوی 84

* تنها تغییر در ترکیب پرسپولیس، ورود مهدی ترابی به جای وحدت حنانوف است.
* روبرتو تورس ستاره لالیگا اولین بازی خود را انجام داد.
* سینا مریدی یک روز پس از انتقال به فولاد در ترکیب اصلی قرار گرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این دیدار کلاسیک لیدر لیگ برتر و تیم فوتبال خوزستان است که با امید به نیم فصل دوم رقابت ها می پردازند.خرید جواد نکونام در پنجره زمستانی.

*شاگردان جواد نکونام در ابتدای نیمه دوم عملکرد بهتری داشتند و در 5 دقیقه اول دو یا سه موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردند که هیچ کدام گل نشد.

دقایق حساس:

دقیقه 35: ضربه سر سعید آقایی از روی ضربه ایستگاهی تورس.

ترکیب فولاد خوزستان:
کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، حمید بوحمدان، احسان پهلوان (علیرضا کوشکی-90)، روبرتو تورس، عارف آقاسی، امین حزباوی (71 ایوب ولی)، سعید وسایی، سینا مریدی، سعید آقایی (وحید 84 حیدری)
مربی ورزشی: جواد نکونام

* مخالفت های مکرر جواد نکونام سرنوشت این مربی را رقم زده و با تصمیم مدنی فر و دادن کارت زرد دوم، این مربی باید ادامه بازی تیمش را از روی سکوها تماشا کند.

* 20 دقیقه از نیمه دوم بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس در ورزشگاه فولاد آره نا می گذرد و به جز چند موقعیت اولیه ایجاد شده توسط تیم میزبان، به دلیل درگیری های زیاد، موقعیت خاصی در این بازی دیده نشده است. .