یورگن کلوپ شکست وولوز را اوج مشکلات ما توصیف کرد – باشگاه لیورپول

جو گومز و استفان باجستیچ هر دو توپ را از دست دادند و آداما ترائوره ​​به سرعت به بیرون فرستاده شد تا نِوِس به او نفوذ کند – وولوز برای اولین بار در 11 ماه سه گل در یک بازی به ثمر رساند.

ما سه امتیاز مهم گرفتیم و فکر می کنم بازیکنان تلاش زیادی کردند. اما آنها فقط سه امتیاز هستند، ما هنوز هیچ کاری انجام نداده ایم.

تیم پر از اعتماد به نفس نیست، شما می توانید این را ببینید، اما 12 دقیقه اول درباره دفاع، جمع و جور بودن و فعال بودن است. آیا برای آن به اعتماد به نفس زیادی نیاز دارید؟ من چندان مطمئن نیستم.»

یورگن کلوپ پس از شکست 3-0 لیورپول مقابل وولوز، از دفاع از بازیکنان خود امتناع کرد.

در نیمه دوم، لیورپول خیلی فشار آورد. آنها یکی از بهترین تیم های جهان هستند و طبیعی است که شما رنج خواهید برد، اما ما کمی کنترل را به دست آوردیم. در نهایت گل سوم را زدیم و کم و بیش بازی را بستیم.

فکر نمی کنم آنها در حال حاضر بهترین باشند، اما می دانم که چقدر خوب هستند. این اتفاقات به این دلیل است که ما نمی توانیم در این لحظه به خودمان کمک کنیم. اعتمادم به پسرها را از دست نمی دهم اما می بینم که کجا باید پیشرفت کنیم.

ما باید به دنبال بازی بعدی باشیم. اکنون زمان برجسته کردن همه بازیکنان و حتی آنهایی است که امروز بازی نکردند، زیرا این یک وظیفه برای تیم خواهد بود.

ماتیپ پس از 5 دقیقه ارسال هوانگ هی چان را به دروازه خودی تبدیل کرد و اوضاع برای قرمزها بدتر شد.

گل به خودی جوئل ماتیپ لحن را برای یک شکست وحشتناک ایجاد کرد زیرا میزبان در 12 دقیقه با نتیجه 2-0 پیش افتاد.

«این وضعیت را معمولی می کند. در حال حاضر همیشه اگر، اگر اگر است.

کریگ داوسون اولین گل خود را به ثمر رساند و روبن نئوس با وولوز که بزرگترین برد خود را برای تقریبا یک سال گذشته ثبت کرد، در بدبختی انباشته شد.

سرمربی کلوپ گفت: امروز اوج مشکلات ما بود.

داروین نونز و محمد صلاح به نزدیکی رفتند، اما این عملکرد بدی از سوی میهمان بود، که حداقل بعد از استراحت بهتر شدند.

“چطور می توانم نگران نباشم؟ نمی توانم اینجا بنشینم و فکر کنم که خوب کار کردیم. 12 دقیقه اول مجاز نیست و به هر حال این کار را انجام دادیم.

ما همیشه می خواهیم شروع کنیم و ادامه دهیم تا خوب تمام شود. نگه داشتن آن برای بقیه بازی کار آسانی نیست، به همین دلیل فکر می کنم ما خیلی متحمل شدیم. در نهایت مستحق برد بودیم.»

https://www.thisisanfield.com/2023/02/jurgen-klopp-describes-wolves-defeat-as-the-pinnacle-of-our-problems/ منبع:

ولورهمپتون، انگلیس - شنبه، 4 فوریه 2023: آلیسون بکر، دروازه بان لیورپول، زمانی که ولورهمپتون واندررز در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین ولورهمپتون و لیورپول در استادیوم مولینوکس گل دوم را به ثمر رساند، ناراحت به نظر می رسد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

هفت دقیقه بعد بازی 2-0 بود که داوسون اولین بازیکن پس از دفاع افتضاح لیورپول با یک توپ آزاد برخورد کرد، قبل از اینکه آلیسون بکر متئوس نونس را تکذیب کند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در پایان بازی لیگ برتر در استادیوم مولینوکس، ولورهمپتون، ناراحت به نظر می رسد.  تاریخ تصویر: شنبه 4 فوریه 2023.

لیورپول با شکست در سه بازی خارج از خانه متوالی برای اولین بار از سال 2012 در رده دهم لیگ برتر قرار دارد.

آنها اکنون قبل از سفر به نیوکاسل میزبان اورتون هستند و سپس در لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید استقبال می کنند و فصل خود را به یک نخ آویزان می کنند.

درخواست‌های بی‌صدا برای پنالتی زمانی که توپ به بازوی مکس کیلمن برخورد کرد نادیده گرفته شد و خوزه سا از نونز نجات پیدا کرد، اما وولوز محکم ایستاد تا بازی را در 20 دقیقه مانده به پایان برساند.

در چنین بازی ای مطلقاً مجاز نیست. شما می توانید ما را نقد کنید، قضاوت کنید و احتمالاً حق با شماست. این 12 دقیقه اول مجاز نیست.

“شروع بازی وحشتناک بود. برعکس کاری بود که باید میکردیم. من نمی توانم آن را توضیح دهم، این اتفاق نمی افتد. مشکلات را خودمان به وجود آوردیم. ما این کار را در ملاء عام انجام می دهیم، به همین دلیل است که همه می توانند ببینند.