یکی را داور اخراج کرد و دیگری را رحمتی!

سید مهدی رحمتی سرمربی تیم آلومینیوم اراک در جریان بازی با استقلال یکی از بازیکنانش را از روی نیمکت کشید و از او خواست به رختکن بیاید.

یکی را داور اخراج کرد و دیگری را رحمتی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از اینکه تابلوی تعویض به نشانه خروج بازیکن شماره 8 آلومینیوم اراک (علیرضا نقی زاده) بالا رفت، وقتی او برای تعویض به کنار زمین آمد، رفتاری که از خود نشان داد مشخص نبود. . که مهدی رحمتی خیلی عصبانی بود! سرمربی تیم آلومینیوم اراک با علم به اینکه این دیدار بدون تماشاگر برگزار می شود و صدای او را همه می شنوند به سرپرست تیم گفت: اخراج! برو تو رختکن و خداحافظی کن.

برخی از دستیاران سیدمهدی رحمتی از جمله حنیف عمران زاده سعی کردند مهدی رحمتی را از اجرای این تصمیم منصرف کنند اما سرمربی تیم آلومینیوم اراک تاکید کرد نقی زاده روی نیمکت ننشیند و به رختکن نرود و در نهایت او انجام داد. با پوشیدن پتو به سمت رختکن رفت.

علیرضا نقی زاده یکی از مهره های کلیدی تیم آلومینیوم اراک است و قبل از بازی با استقلال زننده یکی از دو گل تیمش را در بازی با مس کرمان به ثمر رساند.

گفته می شود علیرضا نفی زاده نه از سر دخالت در امور فنی تیم، بلکه از سر محبت به مهدی رحمتی گفت: او دوست ندارد تعویض شود و می خواهد در زمین بماند، چون خوب بازی می کند. اما مهدی رحمتی از این رفتار هم تیمی خود ناراحت شد و در نهایت او را اخراج کرد.


سرویس خبر شماره: 1849356
29 اکتبر 1401 @ 21:41 |
1.7 هزار |

0نقطه نظر



مجله اخبار فوتبال داخلی