جام جهانی ۲۰۲۲ را باور نمی‌کنید!

ازتو آن سو اما پرتغال در صورت صدرنشینی، کارایی خواهد داشت و با پیروی در دیدار هتم، باید به مصان.

چهار تیم دیگر این جدول ۲۴ ساعت بعد و در حالی که مشخص است که بریل و پرتغال خود را قطعی کرده‌اند. حالا سلسائو امیدوار است با صدرنشی settles به استقبال تیمی مانند غنا، اروگوئه یا کا کره‌جنوبی برود و چشم سپس به انتظار تیی.

کمتر کسی تصور می‌کرد آلمان و بلژیک در مرحله مرحله حذفی جاد رنهای قردی نردی قرد

جام جهانی ۲۰۲۲ را باور نمی‌کنید!

کنایه‌آمیز که آلمانی‌ها تصور می‌کنند امشب قرار است به عنوان تیم دوم و رویارویی با مراکش به پایان برسانند و به حریفان خود بابت این قرعه ساده کنایه بزنند اما هیچ‌چیز آنطور که آلمانی‌ها می‌خواستند تا ساعتی بعد از بلژیک، یک مدعی قهرمانی دیگر. هم کنار برود.

به این ترتیب دو تیم دیگر مرishes حذفی نیییییخص تا آسیا نییییییی carte دو نماینده در هشتم نهایی داشته باشید. نمایندگانی که جاه‌طلبی خود را در مقابل کرواسی و آرژانتین دنبال می‌کنند و امیدوارند پرچم قره را همچ کنند؟


سرویس خبر شماره: 1856804 |
11 آذر 1401 ساعت 01:03 |
16.9K امتیاز خبر|

1دیدگاه

آلمان کجاست؟ بلژیک چرا حذف شد؟

به گزارش «مجله اخبار فوتبال»، کابوس جام جهانی ۲۰۱۸ به سراغ مانشافت آمد تا روزهای تاریک یوآخیم لو برای هانسی فلیک هم تکرار شود و آلمان در میان کاستاریکا و ژاپن طعم حذف را بچشد و از جام جهانی کنار برود.

جام جهانی ۲۰۲۲ که با شگفتی شکست آلمان و آرژانتین آغاز شد و باخجنت نتایجی که یکی از غیرقابل پیش‌بینی‌ترین نتایج ممکن را پدید آورده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی