حبیب به یکباره رقیب بیرانوند شده است! (تصویر)

حبیب که در سه هفته گذشته گل نزده به ذوب آهن کمک کرد تا به راحتی 7 امتیازی شود، حالا در سال جدید دو دیدار مهم با استقلال و گل گهر خواهد داشت که شاید عملکردش در آن ها سرنوشت او را تحت تاثیر قرار دهد. دادن



مجله اخبار فوتبال داخلی

حبیب فرعباسی با حفظ دروازه خود مقابل نساجی با بیشترین کلین شیت در مسابقات قهرمانی ایران به مقام سوم دست یافت.

حبیب به یکباره رقیب بیرانوند شده است!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حبیب فرعباسی در این فصل 20 بازی برای ذوب آهن انجام داده و 10 کلین شیت به ثبت رسانده تا در زمره موفق ترین دروازه بانان این فصل لیگ برتر فوتبال ایران قرار گیرد و البته ناجی تیمش بود. . در چندین بازی


سرویس خبر شماره: 1895666
23 مارس 1401 ساعت 06:30
2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

کلین شیت دهم با سه امتیاز؛

فرعباسی در بازی با نساجی تمام توپ هایی که به سمت دروازه او می آمد را گرفت و به خصوص در نیمه اول واکنش بسیار خوبی داشت و ذوب آهن را در جریان بازی نگه داشت تا مهاجمان این تیم در نیمه دوم گل برتری را به ثمر رساندند. .

ذوب آهن در این فصل با 17 گل موفق ترین تیم دفاعی نیم فصل پایین جدول بوده و البته بخشی از گل های این تیم را سبزپوشان اصفهانی در غیاب فرعباسی به ثمر رسانده است.

دروازه بان 25 ساله فوتبال ایران که با وجود سن کم تجربه بازی در تیم های بزرگی مانند تراکتور و ذوب آهن را به دست آورده است، در این فصل توانست مقابل پرسپولیس دروازه خود را بسته نگه دارد و توانایی خود را مقابل این تیم به نمایش بگذارد. او اکنون تنها دو کلین شیت با سبقت گرفتن از علیرضا بیرانوند فاصله دارد و امیدوار است در رقابت با پورحمیدی به آرزوی خود یعنی کسب دستکش طلا جامه عمل بپوشاند.