حسینی: برادران حیدری هند حریفان ما را نمی گیرند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مجتبی حسینی که در نشست خبری پس از بازی با نساجی مازندران گفت: بچه های ما در فوتبال خیلی خوب بازی کردند تا اینکه همبازیمان را از دست دادیم. همه جا به این موضوع فکر می کردیم و بچه ها خیلی سخت بازی می کردند و فرصت خلق پیدا می کردیم اما متاسفانه دوستمان را اشتباه از دست دادیم و همان توپ وارد دروازه ما شد.

حسینی با انتقاد از پیام حیدری در آن بازی گفت: یکی از اتفاقاتی که در هر دو بازی برای ما افتاد این است که متاسفانه برادران حیدری اشتباه حریف را باور ندارند در حالی که داور ما هستند. در بازی با استقلال بود که هنوز قبول نمی کند که باید اخراج می شد و هندوستان و امروز هم شاهد بودیم که شماره 8 نساجی در دقیقه 21 توپ را از دست در هجده قدم مهار می کرد. شاید بنده خدا ندید و نیاز به VAR داشت ولی یه اتفاقی افتاد. ما دنبال بهانه نیستیم چون بچه های ما با وجود اینکه حدود 60 دقیقه ده نفر بودیم فوتبال خوب بازی کردند.

سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی با نساجی به قضاوت حیدری در آن دیدار اعتراض کرد.

وی در پاسخ به خبرنگاری که گفته بود پیکان با این باخت ضعیف ترین تیم تهران در خانه است و قربانی یک بز نتوانست طلسم را بشکند، پاسخ داد: طلسم نیست. ما اینجا هم میزبان نیستیم. این سرزمین ماست؟ ما اینجا یک زمین اجاره ای داریم و هر ده روز یا هر دو هفته یک بار یک بازی رفت و برگشت انجام می دهیم. ما اینجا نه آموزشی داریم و نه سرزمین ماست. اینجا زمین قوامین است و اجاره دادیم. من فکر نمی کنم که ما در سخنرانی هایمان بازی می کردیم. قربانی کردن بز چه فایده ای دارد؟ ما مسلمانان آداب و رسوم داریم. گوسفندان را می کشند و به خیریه های یتیمان اهدا می کنند. در هیچ موردی نباید خوشمزه بازی کنید.

سرمربی پیکان ادامه داد: در مقابل تیمی که توپ خوبی دارد، ده بازیکن بودن سخت است اما در ابتدای نیمه دوم توانستیم با ده بازیکن شرایط را برگردانیم، اما بچه ها نتوانستند از آن استفاده کنند. از فرصت هایشان.” فکر می‌کنم طبق آنچه تحلیلگر ما به من گفت، نگهبانان ما در دو نوبت در موقعیت خطرناکی قرار گرفتند که یکی علامت‌گذاری شده بود و دیگری توسط ما. به بچه هایمان خسته نباشید می گویم. اگر این اتفاق برای ما نمی افتاد، امروز می توانست روز خوبی باشد. ما خیلی خوب برای این دیدار آماده شده ایم اما این اتفاقات و جریانات فوتبالی است و نمی توانیم وارد این جریانات شویم. باید بتوانیم این بازی را فراموش کنیم و از آن درس بگیریم و برای یک بازی سخت دیگر آماده شویم.

حسینی درباره تنش پیکان و مسعود شجاعی توضیح داد: درگیری خاصی وجود نداشت. نیمکت ما اعتراض کرد و مسعود هم به نیمکت ما اعتراض کرد. مشکل خاصی نبود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1813996 |
15 مارس 1400 ساعت 18:17 |
1,838 |

0نظرات

در تهران هم میزبان نیستیم