مازیار زارع خطاب به داور: گول نخورید! (عکس)

دوربین ورزشی عکس سه: محمد عباسی



مجله اخبار فوتبال داخلی

ملوان انزلی سرمربی در اظهارنظری جالب از داور بازی مقابل آلومینیوم خواست که کارت زرد را به دروازه بان اراکی ها نشان ندهد.

مازیار زارع خطاب به داور: گول نخورید!  (عکس)

مازیار زارع که در جریان بازی از عملکرد برخی بازیکنانش گلایه داشت و از عملکرد آنها انتقاد می کرد، در لحظات پایانی به قضاوت عباس راکی ​​داور بازی اعتراض کرد که سخت ترین آن دو دقیقه مانده به پایان بازی بود. جایی که راکی ​​به دلیل اتلاف وقت به حسین پورحمیدی دروازه بان آلومینیوم کارت زرد داد و همین موضوع باعث اعتراض شدید سرمربی ملوان شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ملوان انزلی پس از کسب عنوان قهرمانی و صعود به سطح اول فوتبال ایران، شرایط خوبی نداشت و در 6 بازی اخیر خود در لیگ برتر که در ادامه مقابل آلومینیوم اراک ادامه داشت، نتوانست پیروز شود. و با شکست یک بر صفر آنها مقابل شاگردان سید مهدی رحمتی همراه شد.


سرویس خبر شماره: 1846425
11 اکتبر 1401 @ 23:52 |
4.3K |

3نقطه نظر

جوانترین تیم لیگ برتری که مانند بسیاری از بازیکنانش هنوز در ابتدای راه هستند، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک دو موقعیت جدی ایجاد کردند اما موفق به گلزنی نشدند و بازنده زمین را ترک کردند.

مازیار زارع که تا کنون دو تساوی مقابل ذوب آهن و نساجی مازندران به دست آورده و در چهار بازی دیگر شکست خورده بود، امیدوار بود از وقفه لیگ برتر برای بهبود تاکتیکی تیمش استفاده کند اما باز هم با پنالتی آلومینیوم اراک مغلوب شد. که تیمش در قعر باقی بماند.

بعد از اینکه عباس راکی ​​در دقیقه 4+90 به دروازه بان فویل کارت زرد نشان داد، ملوان انزلی سرمربی تیم به داور گفت: بچه گول نخور! ما فعلاً کارت نمی‌خواهیم. زمان بازی و نگذاشتن بازی.” فعلاً نمی خواهیم کارت بدهیم.” این اعتراض مازیار زارع باعث اخطار او شد.