ناامیدی توپچی ها: قانون کل لیگ با آرسنال متفاوت است!

بازیکنان و هواداران آرسنال معتقدند پنالتی این تیم در بازی مقابل ساوتهمپتون سوخته است.

ناامیدی توپچی ها: قانون کل لیگ با آرسنال متفاوت است!

به گزارش “ورش سه”، آرسنال دیروز در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف ساوتهمپتون رفت و به تساوی 1-1 مقابل این تیم رضایت داد.
این اولین تساوی تیم میکل آرتتا در فصل جدید لیگ برتر انگلیس بود که فاصله آنها در صدر جدول با منچسترسیتی رده دومی را به دو امتیاز کاهش داد.
گرانیت ژاکا اولین گل بازی را برای تیمش در آن بازی به ثمر رساند و استوارت آرمسترانگ در دقیقه 65 گل تساوی را از روی دروازه آرسنال به ثمر رساند.
گابریل ژسوس که پیش از این نمایش درخشانی برای توپچی ها به نمایش گذاشته بود، در این بازی دو موقعیت خوب برای گلزنی هم داشت که دویه چالتا سار اجازه نداد. مدافع کروات بهترین مدافع تیمش بود که دو توپ را دفع کرد، سه توپ را مهار کرد و دو پاس را قطع کرد.
چالتا سار 90 دقیقه در زمین بود و در نیمه دوم چندین بار با عیسی روبرو شد که یکی از آنها بسیار مشکوک بود. این بازیکن برزیلی احساس می کرد که داور باید به سود این تیم اعلام پنالتی می کرد اما داور چنین نظری نداشت.
پس از بازی، آرتتا به خبرنگاران گفت: “مطمئنم که عیسی بسیار ناامید است. او موقعیت های خوبی داشت که هنوز هم می تواند از آنها استفاده کند. حیف که او این بار موفق نشد. فکر می کنم در نیمه اول خیلی خوب بودیم. اما باید در نیمه دوم بهتر عمل می کردیم. آیا باید تحریمی را به نفع خود اعلام کنیم؟ نمی دانم. باید صحنه را مرور کنم.”
هواداران آرسنال از عملکرد راب جونز، داور این دیدار به شدت عصبانی شدند. آنها فکر می کردند صحنه ای که روز شنبه در جریان ضربات پنالتی بین منچستریونایتد و چلسی گرفته شد دقیقاً مشابه بود.
پس از آن بازی، هواداران اعتراض و خشم خود را ابراز کردند و نوشتند: “چطور این صحنه پنالتی نیست؟” برای همه باشگاه های لیگ برتر یک قانون وجود دارد، فقط آرسنال استثناست.



مجله اخبار فوتبال خارجی