آقایان نمی خواهند استقلال با من قهرمان شود/ بهترین قراردادم را برای استقلال بستم اما ضربه خوردم.


استقلالی ها در بهار 1392 با امیر قلعه نویی خوش و بش کردند، این تیم در آستانه قهرمانی در لیگ دوازدهم حرفه ای بود و البته در لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد خوبی داشت، اما امیر قلعه نویی با رفتاری که داشت تصمیم به جدایی گرفته بود. برخی از حامیان و منتقدان آنها

امیر در مصاحبه ای که در تاریخ 14 اردیبهشت 92 در خبرزاشی منتشر شد، در این باره گفت: تمام تلاشم را به کار گرفته ام و فقط به بازی های باقی مانده استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا فکر می کنم، اما اینطور نیست، نباید باشیم. اشتباه می شود زیرا مردانی هستند که نمی خواهند. استقلال باید با من نتیجه بگیرد و قهرمان شود، به همین دلیل دوست ندارم به خاطر امیرقلانوی با روح و روان استقلالی ها بازی کنم. من با استقلال 15 جام بردم و یکی از بزرگترین قراردادهای مربیگری تاریخ فوتبالم را به خاطر هواداران آن تیم رد کردم اما آنقدر متاثر شدم که حتی تصورش را هم نمی کردم. در چنین شرایطی ترجیح می دهم یک مربی بزرگ برای استقلال پیدا کنم و مطمئن شوم که این تیم به اهدافش می رسد.

نکته جالب اینکه امیر قلعه نویی نیز در بخشی از صحبت های این روزهای خود مانند جواد نکونام صحبت کرده و مدعی شده که برخی نمی خواهند استقلال با او قهرمان شود. البته واقعیت این است که امیر چند روز بعد از این مصاحبه استقلال را قهرمان کرد و تنها در اواخر بهار 1393 از آن تیم جدا شد!

تور خبری قلعهنویی: آقایان نمی خواهند استقلال با من قهرمان شود/ بهترین قراردادم را برای استقلال بستم اما ضربه خوردم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال