احتمال حضور دو ایرانی در جام ملت های آسیا

نکته جالب این دیدار حضور میلاد شیخ سلیمانی مدافع ایرانی حاضر در تیم آباهانی داکا بنگلادش است. او سابقه بازی در تیم های نفت مسجد سلیمان، فجرسپاسی، پیکان و سپیدرود را دارد و در سال 2021 به تیم بنگلادشی پیوست و امیدوار است با آباهانی داکا به مرحله گروهی AFC راه پیدا کند.

در صورت راهیابی تیم آباهانی داکا بنگلادش به مرحله گروهی جام ملت های آسیا، شاهد تقابل میلاد شیخ سلیمانی و خالد شفیعی در این پیکارها خواهیم بود.

طی سه روز آینده مسابقات پلی آف برای تعیین تیم های مرحله گروهی این مسابقات برگزار می شود که در یکی از این دیدارها تیم آباهانی داکا بنگلادش باید در کلکته به مصاف تیم موهان باگان هندوستان برود. هند برنده مسابقه گروه D.

AFC Cup یک تورنمنت فوتبال است که هر ساله بین باشگاه‌های فوتبال لیگ‌های ملی کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور باشگاه‌های فوتبال کشورهای در حال توسعه برگزار می‌شود. این مسابقات پس از لیگ قهرمانان آسیا دومین تورنمنت معتبر فوتبال آسیا است.

خالد شفیعی به همراه باشوندارا کینگز برای کسب عنوان قهرمانی لیگ بنگلادش در این فصل رقابت سختی با تیم آباهانی داکای شیخ سلمانی دارند. در حال حاضر شاگردان شفیعی با 26 امتیاز از 11 بازی صدرنشین هستند و یاران شیخ سلیمانی با 22 امتیاز در رده دوم قرار دارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در صورت پیروزی یاران شیخ سلیمانی به گروهی می روند که تیم خالد شفیعی دیگر بازیکن ایرانی شاغل در لیگ بنگلادش نیز در آن حضور دارد. در واقع شفیعی به همراه باشوندرا کینگز، رهبر فعلی لیگ بنگلادش، گوکولام کارالا از هند و مازیا مالدیو، سه تیم این گروه هستند.


سرویس خبر شماره: 1819924 |
27 تیر 1401 ساعت 15:59 |
3,015 امتیاز خبر|

0نظرات

در انتظار رویارویی شیخ سلیمانی و شفیعی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با پایان یافتن مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تا چند روز دیگر پلی آف مسابقات باشگاهی آسیا برای نمایش چهره تیم های حاضر در مرحله گروهی این رقابت ها برگزار می شود. مشخص.