فدراسیون مال شما نیست آقای آجورلو!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوری به صحبت های مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال مبنی بر تشکیل کارگروهی در هفته های پایانی لیگ واکنش نشان داد تا حق یک تیم تامین شود. گم نشود این کارگروه را تشکیل دهید. پایان لیگ است و ما خودمان حواسمان به داوران است. نظر شما قابل احترام است اما دلیل نمی شود که بعد از صحبت های آنها تصمیم جدیدی بگیریم. ما می خواهیم آبروی خود را حفظ کنیم و به همین دلیل از بهترین داوران خود برای بازی های لیگ برتر، لیگ یک و حتی فوتسال استفاده می کنیم و سعی می کنیم داور مناسبی داشته باشیم. در این زمینه تیم ها نیز باید به ما کمک کنند.

رئیس کمیته داوری فدراسیون فوتبال به نامه مصطفی آجورلو و همچنین مصاحبه روز گذشته وی واکنش نشان داد.

وی در خصوص عملکرد عرب برقی در دیدار استقلال و نساجی در جام حذفی که پس از کناره گیری شاگردان فرهاد مجیدی انتقادات زیادی را به دنبال داشت، گفت: در این دیدار حق ناعادلانه ای وجود نداشت. داوری عالی بود و حتی ناظر داور هم نمره خیلی خوبی به آن داد. حتی در آن صحنه گل که استقلالی ها معتقدند سالم است، ما چندین بار این صحنه را مرور کردیم. پنج ثانیه قبل از زدن گل، همان مهاجمی که روی مدافع گل زد، شارژ شد و صد در صد اشتباه بود.

افشاریان درباره اینکه آیا مجیدی از صحبت هایش شکایت کرده یا نه، گفت: هر مربی در هر رشته و در هر تیمی که حضور داشته باشد، اگر درباره تیم داوری صحبت کند، لینک مصاحبه اش به کمیته انضباطی ارسال می شود. حرفش غیرحرفه ای بود، رفتارش باید در تیم خودشان باشد. با وجود اینکه به ما نگفتند و توصیه ای هم نکردند، اما در هفته های گذشته از داوران با تجربه استفاده کرده ایم و با وسواس و تمرکز بیشتری کار را دنبال کرده ایم و جای نگرانی نیست که همه داوران به دنبال این هستند که بهترین قضاوت در مورد خود بودن.


سرویس خبر شماره: 1819925 |
27 تیر 1401 ساعت 15:58 |
24,847 |

15نظرات

خداداد افشاریان و واکنش شدید به درخواست مدیرعامل استقلال

افشاریان در پایان با انتشار مطالبی درباره اظهارات علی خسروی به عنوان یکی از اعضای کمیته داوران در صفحه شخصی خود علیه فرهاد مجیدی و اینکه آیا این موضوع بر عملکرد این کمیته تأثیر می گذارد یا خیر، نوشت: دیروز با او (علی خسروی) صحبت کردم و او می خواست به این مشکلات پایان دهد، درست است که در صفحه شخصی خود به مشکلاتی اشاره کرده است، اما بار حقوقی هیئت منصفه بر دوش من است، اخیراً مورد حمله بی رحمانه قرار گرفته است، اما نمی گذاریم صلح حاکم شود. جامعه قضات و ما با هرکسی که قانون را رعایت نکند برخورد خواهیم کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

رئیس کمیته داوران با بیان اینکه اظهارات نوشته شده توسط تیم ها بر عملکرد داوران و کمیته داوران تاثیر منفی داشت، تصریح کرد: اظهارات کمیته داوران را به شدت آزار داد. صحبت هایی که تیم ها قبل از بازی زدند این تصور را ایجاد می کند که بازی از دقیقه 20 بازی شروع شده و کمی تمرکز خود را از دست داده است. البته هیئت منصفه در این زمینه وارد عمل شد. این چیزها در هیچ کجای دنیا اتفاق نمی افتد. به آنها توصیه می کنیم قضاوت کنند و بگذارند در زمین بازی کنند. همانطور که کاری به تاکتیک و آرنج تیم ها نداریم، آنها هم نباید در مقابل داوران موضع بگیرند.