یک تصمیم بزرگ برای گرفتن

رضا عنایتی در ابتدای حضورش در تیم امید باید درباره کاپیتان تیمش تصمیم بگیرد.

یک تصمیم بزرگ برای گرفتن

در لیست بازیکنان تیم امید چند بازیکن حضور دارند که سابقه حضور در لیگ برتر و حتی زیر 23 سال بیشتر از سایرین دارند و البته در اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز دعوت شده اند.

با تمام این تفاسیر باید منتظر تصمیم بزرگ عنایتی در خصوص کاپیتان امیدها باشیم. سرمربی تیم زیر 23 سال به زودی صحبت خواهد کرد و باید دید کدام بازیکن در مسابقات عراق بازوبند کاپیتانی را به بازو می بندد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1941544
ژوئن 12, 1402 در 2:44 ب.ظ
2.1 هزار |

0نقطه نظر

سه مدعی کاپیتانی تیم المپیک ایران

سامان فلاح از نظر سنی از سلمانی و حزباوی بزرگتر است و شاید به همین دلیل کاپیتان تیم امید است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اردوی تیم امید پس از مدت ها زیر نظر رضا عنایتی برگزار شد. بازیکنان دعوت شده به اردو خود را به کادر فنی معرفی کردند و کار خود را پیش بردند.

در چنین شرایطی انتخاب کاپیتان تیم امید در نوع خود جالب خواهد بود. سامان فلاح مدافع پیکان، یاسین سلمانی هافبک سپاهان و محمدامین حزباوی که به تازگی راهی السد قطر شده اند، باتجربه ترین اعضای تیم امید هستند که مدعی بستن بازوبند کاپیتانی هستند.

در زمان مهدوی کیا، یاسین سلمانی هافبک سپاهان کاپیتان تیم امیدها محسوب می شد اما در برخی مسابقات سامان فلاح این بازوبند را به بازو بست. از طرفی حزباوی با توجه به شرایطی که دارد و لژیونر شده است، حالا می تواند عنوان کاپیتانی را هم به دست آورد.