ادای احترام لیندرز به فیرمینو باعث شادی هواداران لیورپول خواهد شد

این بازیکن 31 ساله یک اسطوره واقعی لیورپول است و دستیار مربی قرمزها پیش از آخرین بازی او در آنفیلد این هفته مقابل استون ویلا، ادای احترامی به شماره 9 ما داشته است.

بدون ملی‌پوش برزیلی، ما به اندازه سال‌های اخیر به موفقیت نمی‌رسیدیم و توانایی او برای کمک به کل تیم، چیزی است که او را از بسیاری از بازیکنان دیگر متمایز می‌کند.

هنوز مشخص نیست که فیرمینو دوره بعدی خود را کجا انجام خواهد داد، اما ما برای او بهترین ها را برای آینده آرزو می کنیم و اجازه دهید او را در آخر هفته در آنفیلد اخراج کنیم!

شاید وقتی تایید شد که مهاجم همه فن حریف را ترک می کند، در میان هواداران قرمزها ابروها برانگیخته شده باشد، اما با توجه به اینکه او اکنون طرف اشتباه 30 نفره است و هر جام مهمی را در باشگاه کسب کرده است، به نظر می رسد که او برای یک چالش جدید آماده است.

📚 EOTK Insider: دارنده دو مدال طلا که تنها مردی است که در دو نوبت جداگانه برای لیورپول و اورتون قرارداد امضا کرده است.

او یک بازیکن خاص با ذهنیتی باورنکردنی برای تمرین سخت است. به همین دلیل است که او در مدت زمان طولانی در سطح فوق‌العاده بالایی بازی کرد و فوتبالی با شدت بالا بازی کرد. برخی از بازیکنان فقط به کمی راهنمایی نیاز دارند و هوش فوتبالی آنها همه کارها را انجام می دهد. ایستادن در کنار او در زمین تمرین باعث خوشحالی بود و هست. لبخند، غیرقابل پیش بینی بودن، خودانگیختگی، خیابان و قلب بزرگ. همه اینها در بازی او منعکس می شود. من واقعاً دلم برای او تنگ خواهد شد.»

آنها می گویند که توپ فقط زمانی می تواند لبخند بزند که بازیکن لبخند بزند و، وای، چند بار بابی کل یک استادیوم را لبخند زد! او بارها در فشار دادن مخالفان مانند یک دیوانه قاطع بود. بارها او در داخل برتری ایجاد کرد تا بتوانیم بر خط هافبک مسلط شویم. قدیمی ترین قوانین فوتبال بهترین آنها هستند: بر خط میانی تسلط داشته باشید و بر بازی مسلط خواهید شد. وقتی بابی خوب بازی می کرد، ما خیلی غیرقابل پیش بینی بودیم.

پپ لیندرز بابی فیرمینو را یک بازیکن خاص توصیف کرده و اذعان کرده است که وقتی او در پایان فصل لیورپول را ترک کند واقعا دلش برای این بازیکن برزیلی تنگ خواهد شد.

قرارداد فعلی بازیکن سابق هوفنهایم تابستان امسال به پایان می رسد و تایید شده است که او اقامت خود را در مرسی ساید تمدید نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: هندرسون درخواست‌ها برای بازسازی لیورپول در تابستان را رد می‌کند، اما به کلوپ توصیه می‌کند تا اوضاع را تازه کند.

او در طول دوران حضورش در باشگاه بر نقش 9 کاذب تسلط داشت و جایگزینی او کار آسانی نخواهد بود.

برخی از بازیکنان این ظرفیت را دارند که به مردم شادی بخشند، برخی دیگر ظرفیت این را دارند که به مردم شادی و جام ببخشند، اما تنها تعداد کمی از آنها شادی می‌دهند، جام می‌دهند و یک تیم را با هویت کامل خود فراهم می‌کنند. لیندرز گفت ورزشکاران. «قبلاً چند نفر دیگر دروغین بودند که این کار را انجام دادند، اما من احساس افتخار می کنم که می توانم بگویم زمانی که بابی این کار را برای یکی از نمادین ترین باشگاه های فوتبال انجام داد، آنجا بودم.

“بابی شعار ما “همه مسئول همه چیز هستند” را به بهترین شکل ممکن نشان داد. او به استایل ما رنگ داد. تفاوت بین یک تیم خوب و یک تیم برتر کیفیت فردی سه نفر جلو است. تفاوت بین یک تیم برتر و تیمی که به طور منظم برنده می شود این است که سه تیم جلو تیم را بالاتر از خودشان قرار می دهند. این همان چیزی است که در دوره موفقیت آمیز ما با بابی به عنوان مردی که یک روغن دائمی را روی آتش پرس می گذاشت اتفاق افتاد. با مهاجمی مثل بابی همه چیز راحت تر می شود.

فیرمینو مورد تحسین همه هواداران لیورپول است – چیزی که در شکست دوشنبه شب لستر سیتی در کینگ پاور مشخص بود، زیرا کوپی در سفر تقریباً 15 دقیقه متوالی شعار محبوب او را خواند و سپس پس از سوت تمام وقت به او سرنا داد.

https://www.empireofthekop.com/2023/05/18/lijnders-firmino-touching-tribute/ منبع: