ادعای عجیب درباره انتقال سردار آزمون به تیم سرشناس اسپانیا/ احتمال خروج مهاجم ایرانی لورکوزن



سردار آزمون فصل گذشته در نقل و انتقالات زمستانی زنیت سن پترزبورگ روسیه را به مقصد بایرلورکوزن ترک کرد. اگرچه آزمون به دلیل مصدومیت های مختلف نتوانست درخشش دوران زنیت را در بایر تکرار کند، اما در مصاحبه های اخیر خود تاکید کرد که در بایر می ماند و به کارش در این تیم ادامه می دهد.

در همان زمان سایت روسی اسپورت در گزارش نقل و انتقالات زمستانی خود از سردار آزمون به عنوان بازیکنی یاد کرد که بایر را به مقصد سویا اسپانیا ترک خواهد کرد.

این سایت مدعی شد با حضور «پاتریک شیک» در بایر و انتخاب «ژابی آلونسو» به عنوان سرمربی اصلی این تیم، آزمون شانس چندانی برای حضور در تیم آلمان نخواهد داشت. به گزارش اسپورت، سویا در اسپانیا برای تقویت خط حمله خود به یک مهاجم جدید نیاز دارد و سردار آزمون که به عنوان گزینه ای مطلوب و قابل اعتماد شناخته می شود، مورد توجه این تیم لالیگا قرار می گیرد.

‘آرمند دورن’ مدیر برنامه های فوتبال در واکنش به این خبر، ادامه حضور آزمون در تیم بایر را مورد تاکید قرار داد. دوران به سایت «ترکمن پرتال» گفت: پیشنهاد خاصی وجود نداشت. برخی از باشگاه ها به سردار علاقه نشان داده اند، اما او در لورکوزن خواهد ماند.

روز گذشته باشگاه بایر عکس هایی از حضور آزمون در تمرین این تیم منتشر کرد. این تصاویر نشان از انگیزه و آمادگی زیاد برای آزمون داشت و به نظر می رسد مهاجم ایرانی فصل متفاوتی نسبت به سال گذشته پیش رو داشته باشد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی