بیژن: استقلالی ها بعد از گل خودکشی کردند

مدافع شهر خودرو با اشاره به حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی گفت: بازیکنان ما مدت ها بدون تماشاگر بازی کردند اما شب گذشته تماشاگران زیادی در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و بازیکنان جوان ما برای اولین بار چنین فضایی را تجربه کردند. ورزشگاه آزادی. با این حال شرایط برای ما خیلی خوب پیش رفت اما در نهایت به گل رسیدیم.


سرویس خبر شماره: 1823683 |
20 ارديبهشت 1401 ساعت 14:06 |
1,641 |

0نظرات

سه نفر همزمان روی زمین افتادند.

مدافع شهر خودرو معتقد است بازیکنان استقلال بعد از زدن گل وقت خود را تلف می کردند.

بیژن با اشاره به عملکردش مقابل استقلال گفت: خدا را شکر در همان دقایق ابتدایی توپ خوبی را نجات دادم و همچنان عملکرد قابل قبولی داشتم. البته همه بازیکنان ما در کار تیمی به خصوص در دفاع خیلی خوب شرکت کردند و کار یکی دو نفر نبود. هر کدام به ما کمک کردند تا در موقعیت ها و وظایف خود شرایط خوبی داشته باشیم. از آنجایی که استقلال برنامه های بیشتری برای نفوذ از سمت راست دارد، طبیعتا نمایش ما به چشم آمد و البته اگر چپ استقلال بهتر کار می کرد، راست دفاعی ما بهتر عمل می کرد. فکر می کنم همه بچه های ما خیلی خوب کار کردند و توانستند همین روند را تا پایان بازی حفظ کنند.

وی در خصوص اظهارات استقلالی ها مبنی بر کشته شدن بازیکنان شهر خودرو، گفت: این را نمی توان گفت. در بازی با گل گهر، صنعت نفت و … از هر دو تیم جلو بودیم اما در دقایق پایانی گل خوردیم که حتی در آن بازی ها وقت تلف نکردیم چه برسد به استقلال.

مدافع شهر خودرو یادآور شد: در یک صحنه دروازه بان ما با آرنج ضربه ای به ما زد و طبیعی بود که نفس بکشد و بازی کند اما وقت تلف نکردیم. در ویدیوی بازی مشخص است که احسان زحمت کشیده و فقط یک بار روی زمین افتاده است. در صحنه ای دیگر با آرنج مهاجم ما را زدند و او روی زمین افتاد. چیزهای عادی بود وگرنه کاری نمی کردیم اما خود استقلالی ها بعد از زدن گل همزمان سه نفر روی زمین افتادند. باید اسمش را اتلاف وقت گذاشت، نه یک سقوط دوگانه بازیکنان ما.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مجتبی بیژن با بیان اینکه بازی بسیار سخت و نزدیکی مقابل استقلال داشتیم، گفت: استقلال شانس اول قهرمانی است و می خواهد بعد از سال ها جام را بالای سر ببرد. از طرفی به دلیل تساوی پرسپولیس می خواستند با پیروزی مقابل ما شانس قهرمانی خود را افزایش دهند اما فکر می کنم شروع خوبی داشتیم و همینطور ادامه دادیم.

بیژن با اشاره به 4 بازی باقی مانده تا پایان فصل گفت: فکر می کنم یک امتیاز مقابل استقلال برای ما ارزش سه امتیازی داشت که به دلیل اینکه فاصله ما تا منطقه امن یک امتیاز بود به دست نیامدیم اما الان چهار بازی است. تا پایان فصل.” ما می دانیم که همه چیز دشوار خواهد بود. دیدار با پیکان، پرسپولیس، سپاهان و فولاد سخت خواهد بود اما در حد استقلال نمایش امیدوارکننده ای داشتیم و می توانیم با همین تمرکز و قدرت در بازی های بعدی موفق باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: استقلالی ها فورواردهای زیادی را روی زمین گذاشته بودند و نشان داده بودند که برای برد آمده اند. در نیمه اول دو موقعیت نصفه و نیمه برای هر دو تیم ایجاد شد که اگر بچه های ما در ضربات آخر دقت می کردند خطرناکتر بود اما خودمان آنها را هدر دادیم. در نیمه دوم فشار حملات آنها بیشتر شد اما خدا را شکر انسجام تیم ما تا آخرین لحظات خیلی خوب بود.