ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است


سرویس خبر شماره: 2015362
30 آوریل 1403 در 2:18 ب.ظ.
486

3نقطه نظر

سپاهان خوب بسته نشد؛

ادموند بزیک معتقد است پرسپولیس در صورت ادامه روند فعلی مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ادموند بزیک که سرمربیگری تیم ورزش رسانه را برعهده دارد در ترکیب تیم مقابل متشکل از 98 بازیکن در دیدار نمادین تیم های ورزش رسانه و یاران آب پرور شرکت کرد.

بزیک پس از پایان این دیدار گفت: بازی بسیار خوبی بود. تولد مرحوم آب پرور بهانه ای شد تا بازی کنیم. به نظر من این بازی ها باید بیشتر انجام شود. من چند سالی بود که با این بچه ها بازی می کردم و عرق می ریختم، اما علیه هم تیمی هایم بود. من برنده بودم

وی درباره عملکرد خوب تیم رسانه ورزش گفت: از پارسال که تیم ما قهرمان شد، یکی دو هفته استراحت کردیم و بعد تمرینات مستمر انجام دادیم. به همین دلیل است که باید بدن بچه ها را آماده کنیم. در سال گذشته ما خیلی خوب تمرین کرده‌ایم و بچه‌ها به خوبی سازگار شده‌اند.

بزیک درباره شرایط لیگ برتر گفت: امسال لیگ خیلی خوبی داشتیم. چه در بالای جدول و چه در انتهای جدول، بازی ها حساس و فشرده است. همانطور که می بینیم، مسابقات خیلی مشخص نیست، زیرا مسابقات حساس است و امتیازات در هفته های اخیر بسیار مهم است. به نظر من اگر بازی مقابل ملوان را در نظر بگیریم، پرسپولیس عملکرد موفقی داشت و اگر به همین منوال پیش برود، مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

وی که به بازی در سپاهان عادت کرده است درباره خروج این تیم از کورس قهرمانی گفت: سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتور همچنان مدعی قهرمانی هستند اما به نظر من تیم سپاهان نتیجه خوبی نداشت. امسال. آنها چند قطعه خوب برداشتند و تعداد زیادی از آنها را خریدند، اما تیم آنها متعادل نبود. خیلی ها معتقد بودند سپاهان می تواند به راحتی قهرمان شود اما این اتفاق نیفتاد زیرا تیم آنها متعادل نبود. این تیم در خط هافبک بازیکنان خوبی داشت اما برای قهرمانی کافی نبود.

مجله اخبار فوتبال داخلی