استقلالی ها ملی گراها را غافلگیر کردند

جدای از موقعیت یابی دو مدافع ملی پوش استقلال در تمرینات تدارکاتی ایران، شوت از پشت محوطه جریمه در هنگام روی توپ یکی دیگر از وظایف این دو بازیکن است که گاهی تبدیل به گل می شود یا به شکل خطرناکی پیش می رود. این حرکات باعث شور و شوق سایر ملی پوشان با تجربه در مقابل تماشای این دو جوان سرزنده و تشویق آنها شد.

در ابتدای اردوی تیم ملی، برخی از تماشاگرانی که از سالزبورگ به اردوی تیم ملی اتریش آمده بودند، شناخت چندانی از جوانان تازه وارد از جمله حردانی و جلالی نداشتند و از دعوت چنین افرادی انتقاد می کردند اما پس از تمرین و همچنین هدایت در بازی تدارکاتی مقابل اروگوئه این دو نفر مورد تحسین و تشویق قرار گرفتند.

سید ابوالفضل جلالی دیگر ملی پوش استقلال که اولین تجربه حضورش در تیم ملی ایران را مقابل اروگوئه تجربه کرد و عملکرد درخشانی فراتر از انتظار از خود به نمایش گذاشت، با انرژی مضاعف زیر نظر کی روش مشغول کار است و تلاش می کند در جمع اصلی ها بماند و این این روند تا جام جهانی ادامه خواهد داشت.

صالح حردانی که تاکنون دو بازی داخلی انجام داده و در مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه و امارات به عنوان یار تعویضی به میدان رفته است، حالا با تغییر سرمربی تیم ملی در اردو حضور دارد و تمایلی به جدایی ندارد. تیم ملی فهرست کردن

اتفاقی که در روزهای اخیر در اردوی تیم ملی افتاد، حضور حردانی و جلالی بیشتر در تمرینات و کارهای تاکتیکی بود که باعث شد بیشتر ملی پوشان این دو بازیکن مستعد و آینده دار را تحسین کنند.

مدافع راست استقلال که بازی های خوبش برای آبی ها او را به لیست تیم ملی بازگرداند، در بازی تدارکاتی مقابل اروگوئه فرصت بازی پیدا نکرد اما با این وجود با انگیزه ای عجیب و شگفت انگیز در تمرینات کار می کند و نمایشی داشت که بینندگان از تشکیلات و حتی بازیکنان خلق کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازیکنانی که در گذشته تجربه کار زیر نظر کارلوس کی روش را داشته اند، از ابتدای اردوی تیم ملی، بیش از سایرین دیده شده اند و صحبت از آنها بیشتر شده است، اما در این میان چهره‌های جوان نیز توانسته‌اند خودی شوند، نشان دهند و عملکردی داشته باشند که احتمالاً جایگاه آنها را تثبیت می‌کند. افرادی مانند صالح حردانی و سید ابوالفضل جلالی که کمتر از آنها نام برده می شود.

عملکرد دو بازیکن جوان استقلال باعث خوشحالی بازیکنان اردوی تیم ملی شد.

استقلالی ها ملی گراها را غافلگیر کردند


سرویس خبر شماره: 1845385
05 مهر 1401 ساعت 08:15
14.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

این 2 نفر آینده تیم ایران را تضمین می کنند.

البته حردانی و جلالی به خوبی می دانند که تازه شروع کار هستند و حالا هم رقبایی چون صادق محرمی و رامین رضاییان در جناح راست و میلاد محمدی و احسان حاج صفی در جناح چپ را امتحان کرده اند تا به این تیم بپیوندند. .



مجله اخبار فوتبال داخلی

حردانی و جلالی در تمرین تیم ملی پس از شروع مجدد دروازه بان ها و در اختیار گرفتن توپ، با دریبل زدن یا حرکت سریع پای خود به سمت توپ به محوطه جریمه تیم حریف می رسند و در نهایت با پاس های خطرناک یا پاس های رو به جلو دقیق، خطرناک.