استقلال ساپینتو بهتر از تیم مجیدی بازی می کند. سال گذشته ذهنیت ما این بود که اول گل نزنیم.

آرش رضاوند در پاسخ به این سوال که آیا کارایی خود را در تیم فرهاد مجیدی از دست داده و آیا با حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال دوباره احیا شده است، گفت: من مخالف این سوال هستم، اینطور نبود که من بودم. استقلال نیم فصل وقتی از استقلال رفتم حدود 90 بازی انجام داده بودم در استراماچونی خیلی خوش گذشت حتی در روزهای فرهاد مجیدی، در لیگ قهرمانان آسیا در گروه مرگ بودیم و حتی پرسپولیس را هم بردیم. شرایط خوبی داشت اما سال قبل از شروع فصل حملاتی بود واقعا سنگین بود از تیمی تحت فشار بودم که تا پایان فصل حتی یک بازی را هم نباخت. نتیجه نمی گیرد و طرفداران حق دارند، اما در آن زمان تیم پیروز شد.”

به گفته آرش رضاوند، ریکاردو ساپینتو از استقلال بهتر از شاگردان فرهاد مجیدی بازی می کند و صحبت هایش را اینگونه پایان داد: سیستم ها فرق می کند، پارسال اکثر بازی ها یک بر صفر بود، امسال یک بر صفر داشتیم. نتیجه اما ما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. سال گذشته ذهنیت ما این بود که اول گل نزنیم. گل نزدن برای تیم ما خیلی مهم بود. مربی سبک هجومی تری دارد. “این سیستم به بازیکن اجازه می دهد تا در آن ساختار قرار بگیرد یا نه.”



سرویس داخلی اخبار فوتبال

فصل گذشته با هدایت فرهاد مجیدی، استقلال پس از 9 سال قهرمان لیگ برتر شد و این قهرمانی در حالی به دست آمد که استقلال در طول مسابقات شکستی را متحمل نشد. با این حال آرش رضوند می گوید که تیم ریکاردو ساپینتو بهتر از تیم فرهاد مجیدی بازی می کند.

هافبک استقلال ادامه می دهد: این تیم تیمی بود که خوب دفاع کرد و پیروز شد، اینطور نبود که خوب و روان بازی کنیم، شاید به همین دلیل است که هافبک ها یا حتی مهاجمان زیاد دیده نمی شوند، مهاجمان این تیم را ببینید که گل زدند. چند گل.الان فقط یاماگا و قیدی هر کدام 6 گل زدند یا محبی 5 گل، اینها را مثلا گفتم، بالاخره سبک بازی تیم روی بازیکنان تاثیر دارد و شرایط فرق می کند. سالی که ما روی سیستم بدون بازیساز بازی میکردیم اصلا نیازی به بازیساز نبود.ما در 3-4-3 با دو هافبک دفاعی بازی کردیم.امسال با 3-3-4 با دو هافبک در دست بازی هستیم. خیلی فرق می کند.بنابراین سیستم روی عملکرد بازیکن تاثیر می گذارد.دو هفته بعد از رفتن به فولاد، توانستم گل بزنم. همه آنها به دلیل نوع سیستم سرمربیگری در تیم های مختلف بازی می کنند.”