اعتراض شاگردان رونالدو به لغو دیدار الهلال!


سرویس خبر شماره: 2015288
آوریل 30, 1403 در 04:13
659 امتیاز خبر

2نقطه نظر

باشگاه النصر نسبت به تعویق بازی الهلال و الاهلی اعتراض کرد.

اعتراض شاگردان رونالدو به لغو دیدار الهلال!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تعویق 24 ساعته بازی الهلال العین به دلیل شرایط بد جوی باعث به تعویق افتادن دیدار آبی های ریاض مقابل الاهلی شد که قرار بود دو روز دیگر برگزار شود. . . این دیدار به جای 31 فروردین در 27 اردیبهشت برگزار می شود.

امروز نصر به این موضوع معترض است. باشگاه رونالدو که با 12 امتیاز کمتر نسبت به الهلال در رده دوم قرار دارد، با ارسال نامه ای رسمی درخواست کرد این دیدار در تاریخ اصلی برگزار شود.

روزنامه الریاضیه با اعلام این خبر نوشت که مدیریت النصر با ارسال نامه ای به سازمان لیگ عربستان خواستار عدم تعویق دیدار الهلال و الاهلی برای حفظ سلامت و احترام به مسابقات شده است. برای برابری فرصت برای همه تیم ها

2012177

در ابتدای فصل بود که النصر در فینال جام باشگاه های عربی از پلی آف الهلال گذشت و قهرمان شد. دو روز بعد، النصر باید در هفته اول قهرمانی امسال بدون مصدوم رونالدو به مصاف الافقطان می رفت و با ارسال نامه ای به سازمان لیگ عربستان این دیدار را به تعویق انداخت.

اما درخواست نصر پذیرفته نشد و این تیم بدون رونالدو به میدان رفت و تسلیم شکست شد و حالا این تیم معتقد است که برای الهلال هم همین طور باید به قانون احترام گذاشت اما کمیته مسابقات لیگ حرفه ای عربستان پولی پرداخت نکرد. . به این درخواست ها توجه کنید و بازی کرد. او الهلال و الاهلی را به 27 اردیبهشت ماه موکول کرد.

مجله اخبار فوتبال خارجی