امیدیان: سپاهان در مسیر درستی حرکت می کند


سرویس خبر شماره: 2015207
29 آوریل 1403 در 9:02 ب.ظ.
483

0نقطه نظر

طرفداران حق دارند اما …

جلال امیدیان معتقد است سپاهان در مسیر درستی قرار دارد و به روزهای اوج خود باز خواهد گشت.

امیدیان: سپاهان در مسیر درستی حرکت می کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جلال امیدیان که روز گذشته به ترکیب سپاهان اضافه شد، امروز پس از پیروزی یک بر صفر طلایی پوشان مقابل ذوب آهن در دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر گفت: بسیار خوشحالم که در این دیدار حضور دارم. خدمت باشگاه بزرگ سپاهان. من یک روز است که اینجا هستم و از اعتماد باشگاه سپاهان و شخص آقای مورائیس تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم هر کاری از دستم بر می آید انجام دهم.

وی سپس درباره این مسابقه گفت: بازی سخت و بسیار سختی بود. سپاهان در آخرین دیدارها نتایج قابل قبولی نسبت به توانایی های خود کسب نکرد و فشار روی بازیکنان این تیم بود. من در آن چرخه بودم و از جای دیگری به اینجا آمدم و می توانم بگویم که باشگاه های ایرانی علاقه زیادی به داشتن هر کدام از بازیکنان سپاهان دارند، زیرا آنها فوتبالیست های توانمندی هستند. اما گاهی اوقات فوتبال آنطور که شما می خواهید پیش نمی رود و این بازیکن را از نظر روحی افسرده می کند.

امیدیان اضافه کرد: فراموش نکنیم که ذوب آهن قبلاً در خانه تراکتور را 4-1 برد و سپاهان به نتیجه ای که باید می رسید نرسید. بازی بسیار سختی بود و خدا را شکر بچه ها تا آخر با حرف هایی که آقای مورائیس زدند با نظم کامل بازی کردند و مهم این بود که توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی به خصومت بین هواداران سپاهان و اعضای این تیم واکنش نشان داد و گفت: هر باشگاهی با تماشاگر زنده است. این چیزها در سرتاسر دنیا اتفاق می‌افتد و ممکن است در بعضی جاها نتایج آن چیزی نباشد که شما می‌خواهید، اما آقای مورایس، تیمش و بچه‌های تیم آنقدر حرفه‌ای هستند که می‌دانند راه رو به جلو درست است و راه درست است. مسیر تاثیر دارد پایان. در هر صورت، حق با مردم است. شاید گاهی احساساتی شود و از نتایج راضی نباشد اما این تیم و این کادرفنی مسیر درستی را طی می کنند و مطمئنم سپاهان از این طریق به اوج خود بازخواهد گشت.

مجله اخبار فوتبال داخلی