انتقاد گوندوگان از هم تیمی بارسلونا به خاطر اشتباه گران قیمت مقابل پاری سن ژرمن

ایلکای گوندوگان، هافبک بارسلونا از هم تیمی خود رونالد آرائوخو به خاطر اشتباه پرهزینه او در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن (PSG) انتقاد کرد. بازیکن سابق منچسترسیتی معتقد است که تصمیم گیری اروگوئه ای به بارسا برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا منجر شد.

رونالد آرائوخو مقابل پاری سن ژرمن یک کارت قرمز تساوی دریافت کرد

بارسلونا با برتری یک گل از بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن، تصور می کرد که به اولین نیمه نهایی خود از فصل 19-2018 رسیده است. امیدهای آنها برای صعود به مرحله چهارم نهایی در دقیقه 12 زمانی که رافینیا سه شنبه شب (16 آوریل) در ورزشگاه Estadi Lluis Olimpic Companys آنها را 1-0 کرد، تقویت شد.

درست زمانی که به نظر می رسید بارسا کاملاً کنترل را در اختیار دارد، بردلی بارکولا در دقیقه 29 یک خطای آشکار را از آرائوخو انجام داد. مرد فرانسوی از پس سوز خود برای دور شدن از اروگوئه استفاده کرد و او را طعمه کرد تا او را پایین بکشد. از آنجایی که آرائوخو آخرین نفر بین بارکولا و دروازه بان بود، داور دست به جیب زد و به مدافع میانی دستور راهپیمایی داد.

با 10 نفره، بارسلونا در نهایت تسلیم فشار شد و در شب با نتیجه 4-1 تسلیم شد. دو گل کیلیان امباپه و همچنین یک گل از عثمان دمبله و ویتینیا به PSG کمک کرد تا با امتیاز مجموع 6-4 به جمع چهار تیم پایانی صعود کند.

گوندوگان ستاره بارسلونا معتقد است آرائوخو نباید بارکولا را پایین می آورد

گوندوگان در صحبت با مطبوعات پس از بازی گفت که آرائوخو باید به بارکولا اجازه می داد تا از آنجا عبور کند، زیرا کارت قرمز او باعث شد تا بلوگرانا صعودی سربالایی داشته باشد.

هافبک آلمانی (از طریق مترو) گفت:

سخت است بگوییم (آیا داور در اخراج آرائوخو حق داشت یا نه)… اما در این لحظات حساس، باید مطمئن باشید که به دنبال توپ هستید یا خیر.

نمی دانم به توپ دست می زند یا نه. ترجیح می دهم گل بخورم یا حتی اجازه تک به تک شدن را بدهم.

او اضافه کرد:

نمی دانم به توپ رسید یا نه، اما به دروازه بان این فرصت را بدهید. آن را متوقف کنید یا حتی به آنها هدف بدهید.

یکی کمتر بودن به این زودی شما را در بازی می کشد

این دومین اخراج آرائوخو در فصل 2023-24 بود. اولین مورد او در شکست 4-1 مقابل رئال مادرید در فینال سوپرکاپ اسپانیا در 14 ژانویه بود.

https://sportslens.com/news/gundogan-barcelona-psg-champions-league/ منبع: