ال کلاسیکو هفته آینده جنجالی می شود / ژاوی 5 روز فرصت دارد!

ژاوی هرناندز قاطعانه تاکید کرد که تصمیم خود را تغییر نخواهد داد و فراتر از پیامدهای مالی حذف از لیگ قهرمانان، این شکست می تواند خروج او را تسریع کند. در حالی که مقامات بارسلونا در هفته‌های اخیر تلاش کرده‌اند او را متقاعد کنند که بماند، شکست مقابل پاری سن ژرمن می‌تواند باعث شود او زودتر از موعد باشگاه را ترک کند.

طبق گزارش روزنامه AS، شکست ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید می‌تواند منجر به جدایی زودهنگام ژاوی شود و بارسلونا ممکن است تصمیم بگیرد برنامه جانشینی خود را تسریع بخشد. رافائل مارکز، سرمربی بارسا اتلتیک، گزینه مورد علاقه برای هدایت بارسلونا است، زیرا بلوگرانا بودجه لازم برای جذب یک سرمربی بزرگتر را ندارد.

رلوو همچنین معتقد است که پایان دوران حضور ژاوی در بارسلونا فرا رسیده است و به اظهارات ژاوی مبنی بر اینکه در صورت عدم کسب جام بارسلونا از این تیم جدا خواهد شد، اشاره می کند. همه تلاش می کردند ژاوی را متقاعد کنند که بماند، اما حذف از لیگ قهرمانان خط پایان بود.

سرمربی جوان بارسلونا چندین بار اشاره کرده است که از عدم احترام و قدردانی رسانه ها به دستاوردهای خود و همچنین فشار زیادی که این شغل در پی دارد ناراضی است و قصد استعفا دارد. شکست مقابل پاری سن ژرمن بیشتر ناامید کننده بود تا فاجعه. اگر او برنده می شد، اعتباری که در بین هواداران و مسئولان کسب می کرد به میزان قابل توجهی افزایش می یافت و مطمئنا تلاش ها برای ماندن او در باشگاه بیشتر می شد.

این خبر همزمان با دیدار بارسلونا و رئال مادرید در ال کلاسیکو یکشنبه آینده منتشر شد.

بیشتر بخوانید: ژاوی به سیم نهایی می زند; داور فاجعه بود/ تلاش های کل فصل به دلیل خطای داور بی نتیجه بود!

سرویس اخبار فوتبال خارجی