انتقال دی یونگ به چلسی برای یونایتد وحشتناک است

گری نویل در مورد این موضوع گفت: “اگر یونایتد نتواند دی یونگ را به خدمت بگیرد همه ما خجالت می کشیم. آیا بعد از آن همه تلاش ها و شایعات وجود خواهد داشت؟ اما اگر او به چلسی برود، این یک فاجعه واقعی برای ما خواهد بود. .

به گزارش “ورش سه”، در تابستان یکی از شایعات مطرح نقل و انتقالات منچستریونایتد، انتقال فرانکی دی یونگ به این باشگاه بود. یونایتد ستاره هلندی را به عنوان مهم ترین خرید تابستانی خود هدف قرار داده بود، اما با نزدیک شدن به روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی، به نظر می رسد دی یونگ از همیشه دورتر از یونایتد است.

آنچه این پرونده را برای شیاطین سرخ پیچیده تر می کند، شایعاتی است که در روزهای اخیر منتشر شده است. بر اساس این شایعات، اگر ستاره هلندی اصرار بر ماندن در بارسلونا را متوقف کند، احتمال پیوستن او به چلسی بسیار بیشتر از یونایتد خواهد بود.

این فایل دارای سه حالت می باشد. یا به یونایتد می آید که از هر نظر عالی است. یا او در بارسا می ماند که تا حدودی برای یونایتد ناامید کننده است زیرا تمام این تلاش ها نتیجه نمی دهد. اما گزینه سوم آنقدر بد است که نمی خواهم به آن فکر کنم. اگر دی یونگ به چلسی که رقیب ما در لیگ برتر است برود از هر نظر بد است. نه تنها باشگاه خجالت زده است، بلکه یک هافبک بزرگ را در تیم رقیب می بینیم. او سال ها شاگرد سرمربی ما بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این شایعه خشم هواداران شیاطین سرخ را برانگیخته است. یکی از ستاره های سابق یونایتد می گوید اگر این انتقال انجام شود نه تنها برای این باشگاه شرم آور خواهد بود، بلکه حضور دی یونگ در رقیبی مانند چلسی از نظر فوتبالی برای یونایتد وحشتناک خواهد بود.

گری نویل گفته است که انتقال احتمالی فرانکی دی یونگ از بارسلونا به چلسی برای منچستریونایتد اتفاقی وحشتناک و شرم آور خواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1837630
20 اوت 1401 در 00:23
15 هزار |

3نقطه نظر

گری نویل: