ایسکو: من رهبر سویا نیستم


سرویس خبر شماره: 1845889
08 مهر 1401 ساعت 22:11 |
11.8 هزار |

3نقطه نظر

بازی این هفته مقابل اتلتیکو مادرید؟ 32 بازی تا پایان لالیگا باقی مانده است و هنوز راه زیادی در پیش است. فکر می‌کنم در چند بازی اخیر ما شاهد پیشرفت قابل توجهی در ترکیب بوده‌ایم. شنبه فرصت مهمی مقابل یکی از تیم های مدعی لالیگا داریم و باید مثل همیشه با تمام توان بجنگیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایسکو پس از گذراندن تقریبا یک دهه درخشان در رئال مادرید و کسب قهرمانی های متعدد، تابستان امسال پس از پایان قراردادش با آن باشگاه مادرید را به مقصد سویا ترک کرد. حالا ایسکو مدعی شده که رهبر سویا نیست و به همراه سایر بازیکنان برای موفقیت این تیم در ادامه فصل تلاش خواهد کرد.

ایسکو گفت: رسیدن به جمع چهار تیم برتر لیگ ملت‌های یوفا فوق‌العاده است و من بسیار خوشحالم. ما تیم بزرگی داریم و امیدوارم بتوانم در این مرحله نیز در این تیم باشم. البته این کار را نمی‌کنم. من در این مورد وسواس ندارم و فقط می خواهم کارم را به خوبی انجام دهم. می خواهم به خودم، خانواده ام و طرفداران سویا نشان دهم که آماده، متعهد و مایل به کمک به باشگاه هستم.

ایسکو، ستاره سابق رئال مادرید و حالا سویا، رویاهای بزرگی در تیم جدید خود دارد.

ایسکو: من رهبر سویا نیستم

البته من رهبر سویا نیستم و فکر می کنم در یک تیم همه ما باید بهترین کار را انجام دهیم. در نهایت با هم می بریم یا با هم می بازیم. شکی نیست که می خواهم بازیکن مهمی در سویا باشم و به همه کمک کنم تا حداکثر امتیاز ممکن را در ادامه فصل کسب کنند.