این دو به بارسلونا 6 امتیاز دادند

گل بارسا مقابل بیلبائو را رافینیا از روی پاس بوسکتس به ثمر رساند. کاپیتان بارسا توپی را به سمت راست محوطه جریمه بیلبائو فرستاد تا رافینیا به زیبایی برای وینگر برزیلی گلزنی کند. این گل ابتدا به دلیل آفساید مردود اعلام شد اما پس از بررسی صحنه توسط VAR تایید شد. جالب اینجاست که در برد 1-0 بارسا مقابل والنسیا هفته گذشته، بوسکتس با ارسال دقیق خود برای رافینیا و ضربه سر این بازیکن توانست حریف خود را شکست دهد. در واقع همکاری بوسکتس و رافینیا باعث شده بارسلونا در دو بازی اخیر 6 امتیاز کسب کند.

1828788

علاوه بر این، بوسکتس که در دو بازی اخیر دو پاس گل داده است، در هفته سیزدهم مقابل آلمریا به دمبله کمک کرد تا تعداد پاس گل های او در این فصل به 3 برسد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بارسلونا 6 امتیاز از دو بازی اخیر خود را مدیون سرخیو بوسکتس و رافینیا است. دو بازیکنی که نقش مستقیمی در بردهای 1-0 اخیر بارسا داشتند.

این دو به بارسلونا 6 امتیاز دادند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا به برد 1-0 در لالیگا عادت کرده است. برد 1-0 شب گذشته مقابل بیلبائو، نهمین برد بارسا در لالیگا و یازدهمین پیروزی 1-0 در تمام رقابت های این فصل بود.

1831719

رافینیا در هفته های اخیر توانسته از مصدومیت عثمان دمبله استفاده کند و تاثیر خود را در بارسا نشان دهد. او 9 گل برای بارسا به ثمر رساند که 7 گل آن بعد از جام جهانی بود. او در این مرحله در 12 گل بارسا نقش مستقیم داشته و تنها کریم بنزما و وینیسیوس از رئال با 14 و 13 گل برتری دارند.


سرویس خبر شماره: 1895565
22 مارس 1401 در 4:01 ب.ظ
4.3K |

2نقطه نظر

زوج رافینیا-بوسکتس