ای کاش فرصت های بیشتری در یونایتد داشتم

در واقع، من فقط می خواستم کاری را که سر الکس انجام می داد ادامه دهم. من نمی توانستم الکس باشم، اما می خواستم از سبک کار او پیروی کنم تا بازیکنان جوان را توسعه دهم و آنها را در جای درست قرار دهم.

من به تازگی با عشق فراوان به این دوران نگاه کرده ام و افتخار می کنم که کاری به این بزرگی به من پیشنهاد شده است. متأسفانه من فقط 10 ماهه بودم و فکر می کنم اگر کمی بیشتر وقت می گذاشتم می توانستم بهتر عمل کنم. اما در نهایت فقط می توانم خودم را مقصر بدانم، زیرا نیاز داشتیم بازی های بیشتری را ببریم.

دیوید مویس گفت: “در آن زمان تجربه داشتم. 11 سال در سطح خوبی در لیگ برتر بازی کردم و اورتون را ساختم. اما در منچستریونایتد فکر می کنم شاید به زمان بیشتری برای رشد نیاز داشتم.”

حدود ده سال پیش و بلافاصله پس از دوران درخشان سر الکس فرگوسن بود که مدیریت منچستریونایتد به دیوید مویس سپرده شد. اما او کمتر از یک سال پس از انتصاب به دلیل عدم کسب نتایج مطلوب، کار خود را از دست داد و این تغییرات پی در پی تا امروز ادامه دارد. حالا دیوید مویس در مصاحبه ای اعتراف کرده که آرزو دارد زمان بیشتری برای اجرا در اولدترافورد داشته باشد.

شما در مورد بازیکنان جدیدی صحبت می کنید که به لیگ برتر می آیند و بنابراین به زمان نیاز دارند. این بدان معنا نیست که برای شناختن لیگ برتر به زمان نیاز داشتم، بلکه می‌خواستم این فرصت را داشته باشم که خودم را در باشگاه پیدا کنم و بفهمم اوضاع چطور پیش می‌رود.

دیوید مویس، سرمربی سابق منچستریونایتد مدعی شده است که هدفش ادامه مسیر سرالکس فرگوسن در این باشگاه است.


سرویس خبر شماره: 1816826 |
06 فروردين 1401 ساعت 14:48 |
1,054 امتیاز خبر|

0نظرات

مویس دیوید:

همه می گویند منچستریونایتد به یک سرمربی ارشد نیاز دارد. این باشگاه زمانی ژوزه مورینیو و لوئیز فن خال را داشت، دو تا از بهترین مربیان جهان. منچستریونایتد مدیران بزرگ زیادی داشت که من خودم را یکی از آنها نمی‌دانم، اما کار دشوار این است که فرگوسن را تکرار کنیم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی