بابی فیرمینو جایگزین میتروویچ شد!


سرویس خبر شماره: 1992075
15 ژانویه 1402 در 5:53 ق.ظ.
708 امتیاز خبر

0نقطه نظر

روبرتو فیرمینو مهاجم الاهلی جده کاندیدای بازگشت به لیگ برتر انگلیس در فصل نقل و انتقالات زمستانی است.

بابی فیرمینو جایگزین میتروویچ شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فیرمینو که تابستان گذشته با انتقال آزاد از لیورپول به الاهلی جده پیوست، این فصل روزهای سختی را در این تیم سپری می کند.

فیرمینو به عنوان جانشین فراس الباریکان وارد زمین شد، در حالی که ستاره برزیلی در افتتاحیه لیگ عربستان به هت تریک رضایت داد و در 16 بازی متوالی موفق به گلزنی نشد.

نام فیرمینو 32 ساله با انتقال دائمی یا قرضی از الاهلی در ژانویه امسال مرتبط بود. گزارش ها فیرمینو را با دو تیم لیگ برتری، شفیلد یونایتد و ناتینگهام فارست به مربیگری نونو سانتو پرتغالی و همچنین قراردادی برای استیون جرارد مرتبط می دانند.

1975004

TalkSport گزارش داده است که فولام به جمع باشگاه های علاقه مند به جذب فیرمینو در زمستان امسال پیوسته است. این رسانه توضیح داد که فولام می خواست فیرمینو جایگزین الکساندر میتروویچ، بهترین گلزن سابق این تیم شود که تابستان گذشته به الهلال پیوست.

برخلاف فیرمینو، میتروویچ فصلی باورنکردنی را در لیگ عربستان با الهلال سپری می کند و در 17 بازی تا کنون در این رقابت ها 17 گل به ثمر رسانده است. فولام از غیبت خود در لیگ برتر رنج می برد و با 24 امتیاز از 20 بازی در رده سیزدهم قرار دارد.

مجله اخبار فوتبال داخلی